Eliten

2008-05-10 @ 10:58:31
Igår vart det en kopp kaffe med Anja, ronnie o stefan innan det va dax att åka o rädda liv. Vilket gick mycket bra för min del. Hade även sms maraton med folket. haha *bra jobbat*

Kände sen när det va dax att åka hem att man va sugen på en kall cider. Men ja stog över och åkte hem till tryggheten, där folket väntade på mig och vart yppligt paff att ja inte skulle ut. =) hahaha

sms maraton förstätter hemma och dom undrade om ja blivit poppis.. o0ja. alla ville prata med mig igår. haha
Fick sedan för mig att ja ville ha big boy. Så ja säger till vespaägaren som va här att vi skulle glida ner. sagt o gjort, på med allt och hoppa upp på vespan, glider ner på big boy och köper mat. Åker hem och blir då uppåkt av en volvo som förmodligen hånad oss.. men men lite skoj ska man väl ha i livet =) haha

Så nu sitter ja här o ska väl dona lite innan ja ska ner på glasbanken för att inhandla till kvällens bravader, som då  händer hemma hos Anna. Personalfest med eliten även. Ska bli sjukt kul..

Annars är livet kanon på nått sätt..
Sommaren börja närma sig och snart flyttar jag. Underbart! =)
Ett eget Cribb.. Nice

Sitter o lyssnar på musik nu o tankar/känslor väller över en. Känslor ja trodde va borta, men icke! Men dom är inte så stark som förut vilket känns bra. Men det finns nått där iaf. Och det kommer ta ett tag till innan ja är helt fri.
Och som situationen är nu så är det lika bra att dom försvinner helt. Vilket är tråkigt men det blir bäst så.
*Inte gräva ner mig*

Nej nu ska ja hoppa in i duschen, eller nej ja ska ringa Mysan först och lätta på la hjärta. Sen ska ja duscha. Så få det bli.

Hörs någon annan dag.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback