Torsdag.

2008-05-15 @ 16:24:45

Ha jobbar fm idag, Sjukt jobbigt att kliva upp imorse eftersom ja inte somnade förrän kl va strax före 2. men gick o la mig redan vid 12.
Ja fatta inte varför ja inte kan sova. Andra natten som ja bara ligger o funderar. Vart lite ledsen igår när ja fick allt för mycket tankar över huvudet. Men till slut sa ja till mig själv att nu är det bra med dessa funderingar. Kan inte gå runt o fundera på vad som ha hänt och vad som skulle ha hänt om si o så inte hände. Utan att ja nu få ta mitt kast och acceptera läget som det är. Men det är så sjukt många frågor som ja vill ha svar på. Men inerst inne vill ja egentligen inte ha svart, men ja vet att om ja fick svaret så skulle ja kunna gå vidare på ett annat sätt.. Eller hur, ha ja fel?

Ha nyss laddat en maskin i fettstugan, Åhh va kul det är att tvätta =) Hahaha
Men man måste ju vara ren o fin när det vankas utgång ona morgonkväll..
Vilket oxå känns hur kul som helst eftersom Linda ska med =) Wiiieieieieieie...
Sjukt kul att få komma ut i härja.
Men ja jobbar em men ja slutar ju nio satt, haha hem o börja dricka, men det blir LUNGT!!!!

Hittade en underbar låt även idag på YouTube som får mig att tänka på en mycket underbar männsika, en person som har kommit in i mitt liv och stuvat om rätt mycket, men det är väl så det ska vara. Är glad att ja iaf fått träffa denna underbara person som har givit mig mycket. *smörpaket* haha
Lyssnade även på denna låt inatt då ja inte kunde sova, om och om igen gick den på telefon!
Så sjukt underbar.



Nej nu kommer snart la familja, så vi ska käka sen ut o kolla en sväng på Ikea tro ja =)
Va ett tag sen ja va där med LInda.. haha
Va där btw för någon dag sen med Mammsen William och Evelina.

Hade iaf en mysig dag och kväll med Moderkakan och Evelina o William, Såg hockeyn o käkade ost o kex.. =) *mummi* William slickade även bara av osten sen fick ja det "torra" kexet.. Men han va iaf hur gullig som helst när han satt där i mitt knä o smaskade i sig..

Nej nu kallar plikten. Lyssna o njut av Enrique Iglesias. =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback