what hurts the most

2008-05-08 @ 18:50:20
Ja det kan man ju fråga sig starkt iaf. Just nu är livet på topp, eller det kan det ju aldrig bli alltid ska det ju vara nått, men det är bra iaf. Bättre än för ett tag sen iaf.  =) Haha

Igår va ja ner o fikade med Anja och c/o, Mysan kom ner o frågad eom ja ville gå ut..
Tänker ja itne kommenterar men ja har iaf en karaktär som en treåring. Hua illa illa. Men egentligen inte, för ja lever bara en gång. Vissa verkar inte fatta det. Låt mig va! Om det stör dig så jävla mycket, fel o sluta lägga dig i mitt liv då?! Hmm näää. Ja lever precis som ja vill och kan du inte accepterar det så, fine. Ja klarar mig nog utan dina åsikter.

*just idag är ja stark* kung låt i morse eller ? förmodligen! haha

Sjukt trött är ja iaf.
Imorgon ska ja jobba eftermiddan och ja hoppas att det bli bra väder så ja kan få ta mig en lååååång skön promenad till jobbet, och samtidigt kolla in mitt nya Cribb ..=) haha

Varit ner på stan idag igen och fikat *sällan*

Varför blev det så fel.? Varför skulle det gå så sjukt jävla fort? Kan någon förklara det för mig?. För ja ha själv ingen förklaring på det.

4 lååånga månader sen jag o M separerade. 4 konstiga månader. Vissa dagar är det ankbajs och andra dagar känns det bättre. Men det är väl så det ska vara. Hittade ett kort idag i en hög på oss två. Lite jobbigt kan ja lova. tårarna rann ner från kinderna så ja trodde ja skulle drunkna.. *PAIN* men men det är ju tur att man kan få gråta av sig ibland, och när man gör det så kommer ju allt annat med, Så nu känns det rätt bra faktiskt. Men just då kände man sig som en barnrumpa. Haha

Längtar som fan tills på Lörda då det är personalfest. =) haha Kan bli sjukt sjukt skoj.. eller det ska bli sjukt skoj. Att få visa sitt rätta ja.. haha Back in town. haha
Men imorgon blire lugna gatan iaf för min del. Jobbar eftermiddan o sen så orkar kroppen inte med hur mycket som helst, Plus att folk prata. Vilket är jävligt tråkigt. Men men tur att man kan förgylla någon annans liv.. =)

Nu måste ja styra upp Lillan lite. Hon håller på att moppa golvet, =) haha

Så in i dimman gott folk.
Hörs någon annan dag.
Puss Heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback