<3

2008-11-12 @ 16:59:19

 

Finns det någon bättre låt när man känner sig som ett klyvet äpple? Ett äpple som man vill kasta hårt in i ett träd men samtidigt bevara det på sitt ylletäcke,,,,
Ja tänker för mycket sägs det, JA det kanske ja gör.. Men det finns ju för fan ingen som kan fatta ett beslut åt mif.. Endast ja själv.
Ja vad finns det att säga.
Ja slits mellan två världar känns det som!
Åhh hjälp mig du där uppe... Ja ber dig, hårt på mina bara knän.
Varför?

Ja vart spådd i måndas, det känns mycket bra.
Allt som hon sa va rätt och allt kändes så konstigt. Ja ha träffat kvinnan ett par gånger i mitt liv och när hon berättade utifrån korten så kändes det som om att hon kännt mig sen ja va bäbis. Äckligt rent ut sagt.
Ja tro stenhårt på vad hon sa för allt kändes ju som sagt rätt. Och ja.......ja vet inte.
Ja åkte därifrån med ett mindre bekymmer i mitt hjärta.

Idag ha ja o Linda vandrat runt Sidsjön och pratat massa skit. Vi två är så sjukt lika varandra. Det är skumt!

Sen åkte ja upp på sjukan för att pussa på William som numera är hedersgäst på avd 44.
När ja kom in låg han i sängen inlindad i en vit rock, han va så sjukt söt så ja gjorde en hård attack och pussade sönder han. Sen va det mys i sängen i flera timmar till film o godis. När man är sjuk få man äta vad man vill och när man vill.. Iaf för mig! Haha

Nä nu ska ja dona o fundera lite till.
Hörs. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback