Helgen vart ju........

2008-11-17 @ 23:12:30
...men förmodligen hur "bra" som helst.. Haha

Fredas va det endast myspys med den speciella vännen från en annan by, alltså mr H.
Tvspel och film.
Vaknade på Lördagen med att ja kollade telefon.. Ojoj där va man saknad vill ja säga, 14 missade samtal (10 från Linda) och fyra från andra, och 8 sms, varav 5 va från Linda! haha
Men det finns ju en anledning till det med.
Men she picks me up and we picks Flicke upp. Härja på birsta en sväng för att sedan börja inta alkohol. JA höll inte mitt svärda ord, vilket ja ångra sjukt mycket pga av två saker. Men det kommer längre ner!
 
Hopp fixad o klar så vart det fest, massa skratt o många tårar. Men det hörde till.

Ner o härja på stan och hade sjukt trevligt! Haha

Söndagen va ju spciell, vaknade hemma hos emma (?) jag bor i huset bredvid men jaja.
Åkte o käkade på pizzan i Granlo med bröderna Karlsson. Reser mig upp från pizzan och känner hur vidrigt blöt ja är på magen. Slänger pizzan på linda i princip o rusar in på toa.. Jahaja vad ha vi där då? Joo en jävla massa blods från höger brsöt.... åhhh neeeeej tänkte ja. Berätta för Linda och hon säger - Ska vi inte åka upp på sjukhsuet? =O
- Nja, sa ja! Ja velade på men sen beslutade vi oss för att åka upp. Berättade för fröken viktig i receptionen och fick en konstig blick, ajja tänkte ja. Sitter o väntar i kanske 45 mín sen få ja komma in. Till katasrofrummet även! Hoppsan Hoppsan, va märkvärdig man vart nu då tänkte ja. Ja ha aldrig haft så kul på sjukuset i hela mitt liv. Linda o ja skrattade som två jävla töntar åt fan ingenting egentligen! hahahaha
Vi skrattade åt varnadra och åt situationen så tårarna rann.
För ja tänkte ju bara att dom skulle dra på ett stygn och sen fick ja åka hem. Hahahaha se de fick ja inte. Ja vart inlagd!

Hopp tänkte ja, feber och frossa.... =( 
Upp på avd och känner hur sjukt jobbigt allt vart. Då kom chocken. Och då kom beskedet, ja skulle punktera mitt högra bröst dagen efter (idag). Åhh ringer hela telefonboken och berättar läget.

Väl idag så va ja super nervös, men allt gick bra. Ja fick åka hem på kvällen med en till kur antibiotika!
Så nu äre uppföljning och lugn o ro som strå högst upp på min lista....... Stör mig ej!

Youtube hängde ja på igår med och hittade en sjukt bra låt. Som vanligt smörpop men mitt hjärta svider!
Ja vet inte vart ja ska ta vägen. Det börja bli för mycket för mig nu känner ja. Kan inte allt komma vid olika tillfällen, varför ska allt komma samtidigt!?
Linda behöver mig mest av allt just nu, och det känns som om att ja inte räcker till.
Ja vill börja jobba, men kan ju dock inte det. Ja vill så jävla mycket just nu så ja slipper tänka på allt runtikring!
Hur ska ja göra?!?!?!?!?


Kan man annat än att gråta?



Njöt du lika mycket som mig? =)






Nu ska ja bjuda på bilder från helgens bravader iaf.........ett...två...tre



Jag o Världens Bästa



Jag, Lars och Flicke på Olearys



Jag i egen hög grad



Titta vilket resultat det blev.....



Hoppsan



Du är luften ja andas, och blodet som pumpar mitt hjärta



Old card på me and my Linda


Haha ja vad säger man, bra jobbat!!


Så nu känner ja att ja är nöjd, är du nöjd?

Sleep Well Shell...
Pusspussillipusspuss

ps. Tack för alla blommor och all godis o sånt ja fick när ja låg inne... ds.
Ja fick inte ett jävla skit! hahaha

Kommentarer

Postat av: mysan

Uscha gumman, trist att de blev sådär! Vi får ta o träffas nåt framöver, vi har haft dålig kontakt nu, sorry för de! Hoppas du kan vila upp dig o läka fint nu! :)

2008-11-18 @ 12:42:52
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback