Med handen på mitt högra bröst..............

2008-11-07 @ 16:58:38
ska ja slå ut denna vilda natt med. Ja ska observera mitt högra bröst ifall det blir någon förrändring, Vilket ja absolut inte hoppas händer. Därför vill ja nu att alla mina läsare lägger sin högra hand på det högra bröstet och sympati ber med mig..

Bla bla bla bla bla bla

jaja håll händerna för mig nu!
Just nu springer paniken igenom kroppen över att veta att mitt bröst är som det är. Men äre så konstigt det eller ? Neeeeej förmodligen inte, hur skulle du själv känna dig om du visste att en av dina absolut högst älskade ägodelar kanske trillar av pinnen?

jaja tiden få visa vad som händer.. Inge mer tutt o bröst prat för idag.
åver änd aaut.

Sitter nu hemma hos Slemmie och dricker (morgon)kaffe. Inväntar min bedårande vän Linda som ska förgylla min kväll med massa tok och massa skratt. Åhh va ja missar Linda Binda..
Ja känner på mig att kvällen kommer sluta mycket bra, ingen alkohol utan endast trevligt umgänge med Herr Jonassson och Fröken Dahlström.

Vad händer annars då?
Jodu ja ska tala om för dig att imorse vart det då rakt ingen träning.... nej nej, ja tog min medicin och la mig på soffan för att "vila" i tre timmar.. Åhh neeeeej kl va då kanske 12.30 och ja kände att ja hade inte tid då för nå fjoll träning.. Så ja tog bestlutet om att ta en dusch, och det va ju en match i sig. Det tog tre timmar innan ja ens orkade tänka tanken på smärtan i brösten. Men ja tog tjuren vid horna o klev in, sköööönt nååå jävulskt. Städat lite hemma och bytt dukar.. duktiga sjukskrivna flicka! =)

Nä, nu ringer min andra vän Håkke =) trevlig kille de..

Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Postat av: ewe

ville han låna pengar??

2008-11-07 @ 22:07:14
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Postat av: Angelica

Haahha neej inte den ;)

2008-11-09 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback