Ona bröst ina Sthlm...

2008-11-07 @ 01:22:27
yoyoyo friends..
Wazzup?

På min gata är allt i sin ordning, ja lever efter omständigheterna och klappar alla på axeln med ett brett leende.
Operationen ha gått bra och ja är super nöjd med mina tittsisar. Allt skit är borta och ja är mega nöjd.. =)
Tänkte lägga ut bilder men insåg sen att näää, ja vet inte vilka som läser denna bloggisch.. Så dom närmsta ha fått sett och njaa inga kommentarer typ.. haha Men det är inte så konstigt, dom är helt blå sarjade och ser mycket knasiga ut.. =) Haha
Men tack Emma som va med mig på min resa genom sverige mot sthlm. Du är mer än guld värd för mig, jag älskar dig till tusen och jag står dig skuld för resten av mitt liv för allt du gjorde för mig under min operation och dagen innan och dagarna efter.. Puss på däääääh
Men nog om detta..

Vad händer annars då?
Jadu, här är allt i full gång... trött, slut och uppsvälld känner ja mig efter all medicin ja käkar.

Gud ja känner att ja inte ha bloggtakten igång.Hmm Hmm
Finns så mycket ja bara vill skriva av mig med det går inte, ja vill inte och ja kan inte. Men egentligen vad äre som hindra mig? Joo glapmunnen som förmodligen har hittat min blogg o rallar runt det ja skriver till fel persone, och sen är såsen igång igen.  Men på ett sätt bry ja mig inte men ja orka verkjligen inte en gång till!
Åh ja blir så trött, man hinner inte mer än att visa sig på stan med en annan männsika förens det blir ett jävla liv. Låt mig vara, vart sitter problemet? Lite o göra i dett egna patetiska liv eller?

Nja nja life goes on dude. Prata på du, låt mig få förgylla dina trista dagar med mitt extremt underbara liv!

Stödet ja möttes av efter min långa resa hem va helt underbart, Alla sms och alla telefon samtal. Tanks for det mina änglar.
Nej vi skulle inte prata om det nu.

Den 10 äre käk tajm iaf. Dom ska injesera nått i min muskel och göra nått makabert som ja fatta det. Ska bli spännanade, för nu vill ja komma igång med alla papper o allt som ska göras innan ja kan bli nöjd!

Jag har svurit på min morfar att ja ska vara nykter nu till den 6/12. Haha Lätt som en plätt säger bara jag.
 Det ska bli så skönt att få vara hemma och bara ligga på soffan och ta det lugnt =)
Känner inget behov heller till att gå ut i denna sketna stad heller.  Så sug på den du lillen!

Vad ha ja gjort idag då?
Rätt mycket med tanke på att ja egentligen inte få göra nått i 14 dagar.
Ja har, varit på ALLA apotek i hela Sundsvall för att hämta ut all medicin.
Sen va vi och hämtade the pappy som hade varit hos vetrinären och blivit opererad.
Sen kom Emma o Madde hit o härjade en stund och sen följde ja med upp till Emma o käkade fin midda och fick en krya på dig pressent. Sen åkte vi hem till Madde o kollade på film och frossade i chips o godis...........

Vart tog min bantning vägen?!?!?!?!?!
Den kommer, imorgon!
Kl är ställd på 9.30 och tillåter vädret så blir det en rask promenad runt södermalm.
Sen ska ja hem och försöka göra nått åt lyan ja slaggar i just nu!
Plus att ja tro ja få kill sällskap imorgon natt med, av en liten vit sak! ;) Kääätjing.
Ska mysa i soffan heeeela natten =)

Nej Nej kl är sviiin mycket och ska ja orka nått imorgon så äre väl lika bra att dra ut jacket några timmar och åter få en skön sömn på rygg. Jag har så ont i ryggen, legat fyra nätter på rygg nu, går o spänner mig hela dagarna det tar på ryggen det ska ja tala om. Men Men som min mamma sa när hon körde i jordens grop igår så ja började blöda och bara skrek av smärta......Ska man vara fin få man lida pin!!!!

Åhh en sak till, Även när vi va på väg hem igår från sthlm så va vi in på max i uppsala. Käkade lite lunch och hade myspys ja o Slemmie. Hon hade mitt bankomatkort eftersom hon hade varit min förvaltare under trippen. När vi kommer till Gävle så vill hon naturligtvis ha kaffe. Men vart är plånkan?!?!?!?!?!?! åhh vi säker hela bilen, ringer till max i uppsala och ringer till våra banker för att spärra korten.. Varför ha dom på banken så sjukt idiotiska frågor?
Typ en, Vart hade du plånboken? man svara vart man hade den och sen säger dom, Ja vad hade du kunnat gjort för att detta inte skulle ha hänt då? Åhh det brann för mig då, ja va trött o less hade ont nå fruktansvärt och ville bara hem. Mitt svar då va.........Förmodligen aldrig tagit med mig den in på max!
Men men, vi ringer runt till alla som va inblandade och till Hyrbilen där vi hade hyrt bilden, dom förstog och vi kom fram till dom skulle dra pengar från mitt konto ändå.. Mamma skulle tanka bilen och allt va klart....trodde vi!

När vi väl kommer till Jet i Nacksta för att möta upp den extremt vackra moderkakan, så stoppar emma ner handen och drar upp plånboken! Åhh herregud va mitt svar.. hahahaha
Ja hade skällt på bank nissen och satt och funderade på hur ja skulle klara mig tills ja fick mitt nya kort. =)
Jaja men det ska väl alltid hända nått när man är på roadtrip, annars äre ju ingen sport =)

Nej Nej mina vänner, imorgon tänkte ja lägga ut lite bilder på allt mellan himlen o jorden.
Så sov gott! Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback