Tjabba

2008-11-09 @ 14:35:45
Jahaja vad har helgen bjudit på då?
Hmm lite umgäng med dom underbaraste.

Fredagen bjöds på lite mega mys hemma hos Linda o Herr Jonassson, dom drack alkohol och ja tittade på.. =) Weeei
Ner på stan men ja gick hem när dom skulle gå in.
Hem till tryggheten och kollade en sväng på tv innan det va dax att sova.

Lördagen va kl ställd på 09.00.
I givakt stog ja där och funderade på va fan ja ställde kl för!!!!!
Jaja väl uppe tänkte ja så ja drog på mig springa fort skona och begav mig ut på en raggar sväng runt södermalm.
Kom hem och käkade lite och kände att medicinen började värka i kroppen så det va bara att slänga sig en sväng på soffan och blunda en halvtimma. Upp o hoppa, in i duschen för att vara redo för en kväll åter igen på Fridhemsgatan. Samma som på fredagen, dom drack o ja tittade på. Men ja följde med dom in på krogen igår. Drog några lättare danssteg men kände att nja det va inte lika kul i nyktert tillsånd.. Så ja satte mig ner o kollade in fyll Linda.. Hahaha jävla skön brud! =)

Kvällen vart lyckad och ja kunde gå hem medett brett leende på läpparna. =)
Emma mötte upp mig så vi tog oss en prommis hem.
Satt utamför mig och pratade massa skit en bra stund innan ja vek ner mig o sa, Hurru ja vill sova nu!

Hade precis somnat då telefon ringer.............. Åhhhh neeeeej, ja va så trött så ja visste inte vad ja gjorde. Vet inte om ja svarade eller om ja trök bort samtalet.. haha det återstår att se, dagen är ung och snart kommer väl ett utskällande sms som vanligt.. =)

Nu sitter ja hemma hos mamma och väntar på la food. Nyss käkat men ändå, man kan ju inte sitta utan en tallrik vid bordet inte.

Inatt ska William den speciella dela säng med mig. Hihi myspoppen där. Han är så rolig den lille skiten. Vi ska endast käka chirre och glo på tv ikväll och imorgon ska vi ner på stan o fika =)

Plus att ja ska till sjukhuset imorgon ang min käke. Shiiiit, dom ska spruta in vätska i käkmuskeln för att se om den slappnar av. Känns som om att det kan göra lite små ont dårå. =( Men tur mammsen ska med!!!!!

Jaja nu ligger lille vovven o tittar ynkligt på mig och ja vet inte vad han vill rikigt, så ja få väl slänga mig på golvet o kolla vad problemet är!

Ha en bra dag
Och du, Grattis pappa! =)

Hahaha hittade lite gammla kort. Se o njut älskade du!


Tha Womaaaan


Världens vackraste William


Mosters Guldgryn


Ja vad säger man?!

Nähä nu vart det nå fel så nu kan ja inte lägga in fler bilder, och tur va väl det =)
Hej påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback