Lista jävel..

2008-10-14 @ 02:36:26
Gör så här:
1. Ta fram din mobiltelefon.
2. Bläddra igenom din inkorg för sms.
3. Stanna när du räknat till tio, och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
- Okej, då litar ja på dig 

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Haha, nej det kan jag väl inte påstå. 

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
- Bra att ni hade kul iaf.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- Anledningen till att kvinnor är födda med två par läppar. 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Bara så du vet så vågar ja inte göra ren veken då den kan krympa i tvätten.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Nä

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Gillar man åderpåle lär man inte tveka att trängas med mig här.

8. Vad vill du höra mest av allt?
- Ligger hemma i soffan med chips i  dipp o lever livet.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
- Porrit

10. Din romantiska replik?
- Ska vrida öronen av honom

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Ryggläge i soffan med en hand på magen och den andra på fjärren.


Jahaja då va man back in town igen. Åter till la work!
Kl är 02.22 och ja känner john trycka på. Kanon bra jobbat fröken Persson. Åhh ha ju sjukt många timmar kvar och ja är redan trött o less!

Helgen har bjudit på bravader till förmögenhet, inget ja tänker gå in på här men kan säga att ja verkligen inte vill vara med om fredagens bravad en gång till. Haha
Men det hände trevliga saker med. Linda va med i matchen, och vi hade sjukt trevligt! Haha
My baby som ja trodde va back in my arms lixom......men icke! Endast för en stund. Men men life is värry värry långt, satt vi kommer nog återuppleva denna helg några gånger till. I hope.

Annars då, jo vars. Ja orka inte ens lägga ner energi  på mig själv, vilket skulle behövas för nu känner ja mig förslappad. Jag vandrade här runt patienterna och fick mig en lite tankeställare, som ja hoppas jag har kvar imorgon med när ja slår upp mina blå för att mötas av den vidriga torra eftermiddagen. Haha
Men gud så positiv ja känner mig! weeeei
Jaja.

Vad händer jaaaao?
Inte mycket, jobbet äger mig för stunden och kommer göra det en tid framåt tro ja.
Trycket på huset gör nog att ja kommer tillbringa en massa timmar här.... Vilket är skönt men känns mycket jobbigt! haha

Frisk är man så nu äre ju bara till att köra på igen.
Gud va ja längtar tills ja få gö bomben ner i sängen om några timmar.
Varför händer det inget?
Vad som helst, tack!
Inget allvarlig men nån lite grej så man känner att man gjort nått inatt. Haha
Gud så fel det är att tänka så men ja blir så sur, hahaha
Nä men man kanske ska gå o inventera alla miljoner tvättlappar.
Lägga dom i ordning samt dela upp dom i 8 högar så varje bas har sin hög.
Eller så kan ja ta mig en kopp the och slå mig ner i soffan med dom andra två eliterna och starta en diskussion ang buddgeten..Vad lockar? Hmm.
Ja tro ja tar det sista, få lite liv o dönickarna därinne. Haha

Hoppas nu ser ja en människa.
-Hej hej, vad gör tant uppe nu?
Jahaja, toan ligger där! :D Råååå flinet sken upp

Weeeei en insats. Duktig flicka.

Nä Sov gott... eller nått.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback