Finns det ord eller?

2008-09-16 @ 11:44:58
Helgen har bjudit på mycket godsaker.
Fredagen började med att ja sov fram till ett eftersom ja hade jobbat natten.
Fick för mig att ja vilje härja med Emma o Madde in the night. Sagt och gjort så drog vi tre på oss dansskona o hinkade vin och spelade våghals. haha ojoj =P

I want to be free va kvällens låt med Queen och vi hade mycket trevligt. Skratta och ja.... haha
Guld tjejer hörreni.
Ner på staden och fortsatte.

Lördagen tillbringades med My o Anja och även då alkohol. Va på fest med Sundsvalls City. Hur sköna folk som helst. Lekte lite leker och ja kan ju lova er att ja ha aldrig garvat så mycket åt mig själv som ja gjorde då. Vilka jävulska kommentarer ja kan kläcka bara så där. Ja man föddes ju inte bara för att lixom.

Kvällen fortsatte ner på olearys och vi hade mycket trevligt.
Innan hemgång så vart ju the mage huingrig och vi begav oss sakta men säkert bort mot max.
Där träffade vi massa folk som vi då bjöd hem till mig på efterfest.. o0ja efterfest vart det, vi va 13 pers som härjade fram till 7 på sönda morgon.

På sönda morgon va det ingen vila ingen ro.
Upp o hopp, ser att detliger folk kvar är hemm,  tre i  soffan och tre i sängen..
Tog det fina bestlutet om att vi ska åka till holm o kolla fotboll.. Naaaajs!

När vi åter ifanns oss i sundsvall så skulle vi planerar kvällen.
Bingolotto och ett glas vin! haha

Det va sviiin kul.
Ja va den enda som vann! Haha
Tro dom andra vart lite sått avis där när ja kammade hem stor vinsten. Men men ja ska dela med mig till dom andra fyra.
Nää nu är ja trött, ha egentligen inget att skriva om.
Det händer inte så mycket intressant i mitt liv. Endast massa party. Men nu äre färdigt. Nästa helg ska ja vara hemma... och glo på film och bara ta det easy. dudå?

Ojoj krubb täääjm.
Hörs senare.
Hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback