Ja ha nästan glömt detta!

2008-09-04 @ 00:44:02
Ojoj nu äre skit längsen =) Mycket ha hänt.

Dopet gick hur bra som helst, tårarna föll när Lina sjöng så otroligt vacker och den super mysiga låt.

Semetern är i full gång och ja som tänkte slappa på den eftersom det inte vart nå utland eller nått annat.
Men icke. Det är endas några få dagar kvar på min semester. Vilket känns mycket tråkigt men ska ändå bli skönt att få återgå till det den normala vardagen.

Tankarna far som sjutton i the brain. Men ja orka inte engagera mig så mycket i det nu.
Det snackas så fruktansvärt mycket om herrn nu så ja har äntligen lagt allt det bakom mig. Nu ser ja framåt och hoppas på att få kliva på ett nytt tåg.
Ja har insett att varför jobba för nått som inte kommer gå.? Ha ja fel?
Eller ska ja gräva ner mig i skiten igen o gå runt o hoppas.? Neeeeej tack Neeej.
Kan man inte ens heja när man träffas ute så...... fuck that shit.

Visst känns det konstigt och visst gör det ont ibalnd. Men som alla säger.  Vi hade tre fina år med massa underara minnen som lever kvar. Vilket gör mig på nått sätt rätt stolt. För den människan gjorde mig till den lilla filur ja är idag. En självsäker tjej som har båda fötterna på jorden och med en vilja av stål. Och nu när det har hänt super mycket här i kickans liv så känns det bra att äntligen förmoligen få gå vidare. Det ha varit 8 skit månader med massa sprit o härj på hög nivå. På både positiva sätt o negativa sätt. Men ja träffade herrn en kväll ute och vi satt o pratade, det va nog hans ord som då gjorde satt ja äntligen kunde gå vidare. Det ha sa då va nått som ha printat sig fast i min hjärna och det är ja glad för. Han kommer föralltid ha en speciell plats inom mig pga av att han är den han är och för att han ha gjort så mycket för mig. Utan han hade ja nog inte klarat av allt som hände under tiden vi va tillsammans.
Men men nu är det över *låter känslokallt* men sånt är livet. Life is a pain.

Åter till nått heeeelt annat.
Till helgen ska ja åka till Säter och mysa med pappa och hans familj heeeeeela helgen, vilket ska bli mega skönt. Ska pussa på Felixen och Syrran som ja ha saknat så otroligt mycket. Dom andra tre hinner ja knappt sakna eftersom dom ringer  ringer dagligen. hahahaha
Alla vill vara med THE BIG SIS!

Nä, annars då?
Jovars livet tullar på och ja andas regelbundet och hjärtat slår super bra.

Ha idag varit på Hockey  (Timrå-Modo) med William även. Tänk er en knappt 2 åring sitter stilla på en stol heeeeela matchen förutom dom sista 9 minutrarna då inget hände. Vi vart impad nååå fruktansvärt-

Men vad äre egentligen med alla idioter rent ut sagt som ska åka hem efter matchen.? Ja fatta inte. Varför ha man så sjukt bråttom hem för ? Och har man det kanske man ska åka någon minut innan. Det är alltid kaos på den där förbannade parkeringen. Alla på en gång ingen panik. Fatta dom inte varannan tekniken eller ? Neeej klart dom jävla snöbollarna inte gör det.. Den dagen ja själv står där med min bil o cka åka då kommer det brinna för mig. Jävla tjurgubbar.

Nää nu ska ja lägga mig o läsa lite innan ja dra igen dom blå.
Hörs imorgon hoppas ja.
Puss o Nattinattankattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback