Livet är kaos.

2008-09-10 @ 13:00:29
Ja det kan man lugnt säga att det är nu. Åhhh varför ?
Igår kom samtalet som ingen, absolut ingen vill ha. På nått sätt hörde ja direkt att nått va fel när ja svarade och att My inte sa hej direkt. Ja flög upp ur soffan och ville bara skrika när hon pep fram ljudet -Hej, du vet .....figge-
Mina tankar går till dig Figge och din familj. Natten har varit orolig. Minnen kommer, allt bara snurra. 
Allt känns så overkligt. Förra veckan pratade vi om allt och allt va så bra. Men ingen visste ju att detta skulle hända. Kämpa min vän. Jag tänker på dig!


Annars är allt i sin stilla form.
Va till min kära fader i helgen... Känna vildmarks luften dras igenom näsan. Urscha så myigt det va..
Pigg o fräsch heeeela helgen.
Ska ta det lugnt nu tills den 27.de då det är personalfest. =) Kommer bli mega mysigt. haha

Annars då?
Fått min boxer till tha telövizcchen så nu rullar allt framåt. Kung att ha tv.. hahaha
Känns konstigt att kunna kolla på 3:an och 5:an hemma i soffan. Ha ju inte gjort det sen Linda o Ja separerade, Looooong time ago.
=) haha

Idag ska jag...............
*Duscha *wweeeeeiii*
*Träffa Emma *ÄNTLIGEN*
*Städa
*Ligga på soffan och glo på film
*Hoppas på att få kunna köpa en ny cååååmpjuter

Njaaaa sen vet ja inte. Men eftersom ja nu ha planerat lite så vet ja att min dag absolut inte kommer kunna bli så här. Det kommer sluta med att ja sitter i en vrå tillsammans med min hjärtevän Emma och dricker kaffe och lättar mitt hjärta. För det behövs. Det händer mycket nu i frökens liv.
Folk kommer och folk går och ja vet inte vart ja riktigt ska placera alla. hahaha

-Jahaja vilken plats vill du ligga på då? Och vad vill du göra i mitt liv?

Typ så känns det. =)
Njaaa kanske inte riktiigt. Men nästan så.

Semestern är slut och jag rullar fortfarnade tummarna eftersom det verkligen är dött med jobb nu. Men ja ska iaf jobba natten imorgon. =) *Jaaaaaaaaaa längtar*

Nej Nej här kan ja icke sitta hela dagen. Nu ska ja börja med punkt ett. Sen ska ja göra mig en mega lulle så ja är mätt heeeela dagen,  enda tills middagen.

Ajja ta hand om er fjärtar.
Hörs imorgon eller nått.
Pözz pårä snyggo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback