Äntligen frid och fröjd (?)

2009-08-29 @ 15:56:39
Har äntligen kommit iordning i våran nya fina lägenhet.
Allt är perfekt. Lite småsaker som ska göras med det kommer i efterhand. Just nu njuter vi bara av det nya livet om man säger så. =) Helt perfekt. Kanon grannar och ja livet är på topp på en rosenäng. =)
Haha

Sitter på jobbet nu och gör min plikt. Men jobbar endast ikväll sen är ja ledig....igen =)
Så då passa ja på att skriva lite. Giving a update lixom.
Nästa helg kommer Jens på allvar. Då blir han en sundsvallsbo fååå äva. ;)
Så i veckan gör han sitt sista i Umeå. Känns skita bra.
Sen börja sagan på riktigt.

Har inge internet eller tv, och det kommer kanske ta upp till 14 dagar sa dom :S Känns mindre skoj! Utan tv, utan 2 ½ man är surt som fan. Men men, jag ha ju några as dåliga dvd.s som förmodligen kommer gås igenom. Gärna bubbelt oxå.
Men men så är det i levet ibland.

Ja vet inte vad jag egentligen ska skriva. Det har hänt så mycket.
Så ja skiter i detta och går och förgyller någon annan istället.
Är iaf hungrig som ett djur och ska plågas ca 8 min till innan ja få sätta gaffeln i munnen.

Ikväll blir det kanske utgång. Bero på det hur trött och slut jag är efter passet. Men det ordna sig. Jens och Emma hade varit på bolaget iaf.
Va ut en sväng igår med och det gick som det gick. Linda va med och vi hade trevligt. =) Dansade och förmodligen rockade på som förr.

Nä nu händer det saker här.
Hörs senare (läs en längre tid framåt)

PussPuss aggelica.blogg.se lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback