Livets Vändning är här.

2009-08-07 @ 10:56:57
Kan man ju lugnt säga. Jag var som sagt i Övik i onsdags och gjorde "inkomstprovet" till att få bli Frisör.
Gick rätt okej och jag tro ja va nöjd med min insats.
Ja vart klar efter drygt en tmma så jag och carro gick och käkade och kollade in den underbara staden för att förmodligen få göra sin hemmastadd! =)
Carro drar in och ska göra provet vid halv 1. Hon va nöjd hon med.

Dom sa att dom skulle ringa till veckan.
Men...........iår nä jag va på jobbet, livet va tungt, jag va less och jag saknade herr Jens allt för mycket och ville bara grina. Då ringer min telefon. =) En glad och trevlig kvinna möts min röst av och det är rektorn på skolan som bara ville ringa och GRATULERA för att jag har blivit intagen!!!
Det är så jääääävla underbart.
Jag vart helt kall i kroppen och visste inte vart ja skulle ta vägen.
Jag stammade mig fram genom samtalet och jag kommer knappt ihåg vad hon sa.
Men anyway, jag ska äntligen få lämna sundsvall och göra nått jag vill göra.
Jag ska börja om från ruta 1. Jag ska få ge mitt liv en "andra chans".
När Ann (rektorn) hade pratat klart och vi lagt på springer jag ut i korridoren och kastar mig runt Carros hals och vi kramar varandra =) Alla på jobbet blev ställda och vi berättade att vi kommit in. Grattis grattis grattis överallt! Helt underbart.

Carro börjar förmodligen i Augusti men ja känner att ja måste lösa upp lite här hemma innan så ja börja i Januari.
Då hinner min herre komma hem från sin Bali resa. Så då kan ja tvinga med mig han till övik med ;) la la la
Plus att ja hinner bygga upp min ekonomi lite eftersom ja ska flytta hem till mamma om ca 14 dagar. =)
Och förmodligen hitta en lägenhet i övik.

Så livets vändning är här. Jag har allt nu.
Världens underbaraste Jens.
Jag ska få gå vidare med mitt liv. Jag ska få börja plugga =)
Jag ska få fortsätta jobba med människor fast på en annan nivå.
Jag ska få flytta hem till Mammsi och bli omhändertagen ett tag.

Nog om detta nu.
Jag tackar all människor som igår grattade mig med blommor, champange, nallar... haha
Nä men jag tackar iaf Emma för inbjudan till några öl igår med trevligt sällskap och roliga kortsel =)

Nu ska jag göra mig mega klart för att förgylla Länssjukhuset några timmar denna helg =) Känns heeeeelt underbart.

Have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback