När 1 blir 2

2009-08-21 @ 14:36:40
Som ni kanske har förstått har jag Angelica Maria Persson träffat världens finaste människa som förövrigt har tagit mitt hjärta med strom.
Angelica <3 Jens! *weeeeei*

Där satt han, den 4 juli i ett tält på gatufesten och sökte kontakt med folket och Emma nappade direkt. Jag gick en bit framför Emma för jag såg en kompis ja snabbs skulle haffa mig tag i och kolla läge med. Vänder mig om och ser att Emma sitter vid ett bord med en helt främmande pojke. Så jag slår mig ner lätt irriterad över att hon har stannat upp vid varje ensam människa.. =)
Slår mig ner, hejar och vänder ryggen till för att prata med människorna i bordet bakom.
Vänder mig tillbaka och är trevlig. På något sätt lämnar jag ut mitt nr till han (jens)... Solna Baby la jag in han som! Rätt snyggt namn eftersom ja aldrig uppfattade hans korekta namn.

Minglar vidare och blir allt mer berusad av både alkohol och av glädjen över att man träffat så mycket folk.
Sista kvällen på Sundsvalls festitval och jag hade gått ut rätt hårt den veckan.
Ialla fulla fall. Klockan började närma sig två och jag hade problem med en mycket efterhängsen människa som förmodligen såg mig som sitt "ragg". Nej nej nej tänkte ja. Vi försökte luska bort den här människan men lyckades inte.
Vi låste även in oss på en bajamaja en längre tid för att i förhoppningen om att denna människa skulle inse att jag inte och då menar jag inte skulle bjuda med han hem till min lya. Kliver ut och han sitter på en drake och väntar. Kommer fram och verkligen försöker kväva mig. Min telefon ringer och jag svarar svin drygt. Det va Jens! Woooow.
Vi pratade på. Jens och hans vän Fredrik komm och mötte upp oss. Min första replik var " hjälp mig ". Greppar ett stadigt tag kring deras armar och går mot stadshuset men människan fattar inte vinkeln ändå. Så ja vänader mig om och säger nått så han äntligen fattde vad ja menade.

Vidare efter det gick jag med två ståtliga herrar på varsin sida om mig och hade säkert jätte trevligt. =)
In på stadshuset och härja vidare den sista timmen.

Det ena ledde till det andra och här står vi idag. Jag och Jens är kära i varandra. =) haha
Allt är underbart och vi har som sagt träffats varje helg i sen dess. Nu har jag även sagt upp min lägenhet för att ta över Emma och Antes lägenhet. Jag ska btw, bli mega nära granne med mina bästaste bästa Emma. Underbart.
Men det som är mest underbart är ju att jag har tvingat ner Jens, från umeå till sundsvall =D
Så han ska bo här med mig min lill hallonbåt.

Just nu känner ja en sån obeskrivlig känsla, ett lugn och en sån trygghet i livet så det går inte att beskriva.
Jag har en känsla i mig som jag aldrig trott att ja någonsin skulle kunna få känna igen för en människa. 
Jag är världens lyckligaste prinsessa.
Så nu kör vi bara. Allt kommer bli så bra.

Så just nu bor ja i en låda.....
I helgen hoppas ja vi kommer kunna köra lite saker från min lägga till våran nya lägga =D

Annars blir det bara lugnt. Jag har hittat min "love of my life" och dissar totalt utelivet en bra stund.

Kom även in på frisörskolan, men kommer avböja det. Det känns oxå rätt skönt att veta att man har klarat sig så bra att man kom in men tyvärr måste hoppa över eftersom saker kommer att hända nu en tid framåt. :S
Förmodligen kommer jag få göra min operation i käken för att rätt till allt inom ett halvår. Och blir då sjukskriven en längre tid. Onödigt att slänga sig in i nått som man sedan måste avbryta för att man kommer missa så mycket. Och jag kan dock inte avböja operation när det är den jag har väntat på mycket länge nu! Så allt vart fel planerat. Men kanske man får en andra chans senare i livet till att få bli världens bästa klipperska-av-hårtet- =D

Nä nu har ja nog lättat på mitt hjärta nog för idag (läs en tid framåt)
Så nu ska jag åter igen kasta mig ner i en kartong och hitta mycket onödiga saker som man på ett år han samlat på sig. Helt sjukt.

Ska även ge mig på garderoben........:S två stoooooora svarta soppsäckar har jag redan fått ihop och ha kanske en kvar att rensa ut.. :S
-Jag ska aldrig mer i hela mitt liv säga att jag inte har några kläder!

Och med det sätter ja punkt för detta inlägg.




Btw, Grattis Tina o Heppa till eran skapelse!! =)

Kommentarer

Postat av: Tina

Hej! Tack så mycket =) Jag träffade Emma på stan i förra veckan. Det har hänt en hel del i ditt liv sen jag sist pratade med dig. Skulle va skoj att ses & prata lite goja! =) Kramar

2009-08-21 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback