Återigen ha man funderingar, planer och mer funderingar

2009-08-04 @ 21:12:06
Imorgon åker jag och tant Fjällis till Övik och härja lite.
Ska träffa dom på skolan så lite pirr pirr är det men så det ska vara =)

Baby åkte igår... Mycket mycket illa.
Mycket jobbigt att säga hej då och säga frasen "vi ses.....nått" så känns det.
Urscha purscha burscha.

Pratat med hyresvärden idag och jag hoppas att Fredoo My määän kan ta över min lägga så jag slipper tänka på den =)
Och blir det så, så välkomnar mammsen mig med öppna varma armar och serverar mig/oss som på en resturang. Heeelt underbart. *love it*


Annars är livet på topp fortfarande. Jobbet rullar på,
Jensan är världsbäst,
Emma är......
Linda är roligast.
Anja är saknad Och
Freddo my mään is the shit!

Allt känns helt underbart. Ja har väntat på denna känsla, på detta tillfälle och på denna man!
Här är han. Ja finner inga ord. Jag kan skratta mug lycklig.
Och skratta från hjärtat.

Förra veckan va det lite tungt. Konstiga saker hände som sagt men allt det är bättre. Igår fick ja höra från en männsika som jag känner en stark respekt för massa saker. saker man bör som människa få höra allt oftare. Från en utomstående personen. Det är svårt att förklara, men det spelar ingen roll. Dom som vill fatta gör det. =)

Jobba nu heeeela veckan :D *love it moooore*
Ska försöka unna mig dom ynka timmarna ja har kvar varje dag till nått speciellt.
Göra nått jag vill.
Orden jag fick höra igår tog hårt på mig på alla sätt.
Jag förstår inte varför jag inte bara kan göra som alla andra nästan. Bara skita i att sätta en annan männsika i första hand.
Waaaaats tah pråååbläm?

Men ja är väl som skapd att ta hand om alla andra. Ja skulle personligen aldrig släppa iväg mig själv till afrika eller china för att kolla på barnhem. För då skulle ja inte komma hem ensam, utan skulle nog ha med mig ett 11-manna tema med ungar för att ja själv ska kunna "acceptera"..(kan man säga så?) mig själv. Ja är inte god annars!!!

Tänker ofta på att man som en Tjej vid namn.... vi kan kalla henne Angelica. Kan må mycket dåligt för att hon inte riktigt ha ekonomin att kanske köpa 8 par jeans eller hundra nya tröjor varje månad. Kanske inte är allt för nöjd med sin platt tv.. Eller att man är less på att få äta kötbullar och potatis tre dagar irad...
Man är som svensk mycket girig. Varför grina jag!?!? Det finns hundra miljoner människor ute i världen som skulle kunna dö för att få äta köttbullar tre dagar i rad. Barn som inte ha någon mamma att krypa upp i famnen hos, eller framförallt ha ett tak över huvudet!
Jag bli besviken varje gång jag tänker på att ja gnäller vad ja inte ha. Men är ja nog tacksam för det jag har? Jag har alltid ett hem och en trygghet, jag är aldrig hungrig och jag ha människor i min omgivning som älskar mig!

Life is a bitch.
Nu ska ja ringa min älskade....någon av dom och kolla läget!
Slääämmie och Anthe skulle khomma och drickah cuffe så man ska väl piffa upp näsan lite. ;)

Önska miig Lycka till imorgon nu gott folk. =)
Smell yaa later.
KissKiss sexy.

Kommentarer

Postat av: snyfft!

vadå "Emma är.........."? :s

buhu!

2009-08-06 @ 01:15:43

Postat av: Fredddo

YOUR THE MAN!.. eller Girl.... ;)

2009-08-06 @ 01:53:25
URL: http://fersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback