Streets in life

2009-08-12 @ 09:57:32
Life is a game. Livet leker som om att man är någon spelpjäs i ett dåligt shack spel. Man knuffas fram och tillbaka hela tiden.
Jag tänker för mycket. Totalt jävla för mycket på allt, helt onödiga saker. Dom sakerna deppar ner mig och jag får en sjuk panikkänsla i kroppen. Det är nått som händer här nu iaf. Nått jag inte riktigt kan gå in på eftersom ja inte pratat med personerna i fråga. Utan det få komma senare.
*jag har en hemlis, det ha inte du* =D

Nä men så allvarligt är det inte. Jag kan bara säga att jag står mellan två val. Två jobbiga val fast ändå är dom inte speciellt jobbiga.
Men det löser vi. Vi kryper upp i fosterställning ett tag till och hoppas på att det löser sig av sig själv. Kan man göra så? Jooo det kan man, om man heter Angelica så kan man det! =D

Jobbar o sliter hela tiden.
Känns inte som om att jag inte har en schema som vi sagt att jag skulle ha. Men men snart är det lov!!!! =D
Och vad ja ska njuta då. Tillsammans med min familj och min underbara hälft. *Laaaaaaav him*

Btw, helt sjuk  det som hände i fredas..
Jag hade pratat med jens rätt mycket den dagen och han sa att ja skulle få en pressent till mitt jobb halv nio.
Okej tyckte jag och fattade ingenting. *som vanligt*
Men när vi pratade på kvällen så började ja ha min funderingar. men ja tänkte, neeej ja ska inte få för mycket förhoppningar nu!
Så vid åtta tiden ska ja ringa han och kolla nått. då säger han att ja ska gå ner till entrén. Hmmm okej tyckte ja. Greppade tag i en kollega som försiktigt plöjde sig igenom entrén medans jag höll mig låååångt bakom!
Kommer ut och ser att han står där efter väggen med blommor!!!!!!!!!!!!! åhh helt underbart.
Omfamnar världens  underbaraste famn och mår hur gott som helst.

Så på fredag är det väl min tur att överraska han ;) Näääää
Jag kan inte hålla mig om ja skulle göra nått sånt. Ja är som ett barn. Jag kan inte ens hålla mig när det gäller pressenter eller julklappar. Jag måste berätta. Och ja kan muta för att jag ska få säga vad som finns i det fina pappret. =)
Men sån är jag......
Så vi har planerat in att jag ska till Umeå.

Nä nu ska ja dra på mig springa-fort-skona och upptäcka naturen innan ja ska iväg och jobba.
Solen skiner ju för sjutton!!! :S
Nu ska ja ut o härja.
PussPuss

I miss my boy!

Kommentarer

Postat av: slemma

räknas jag till familjen ?? ;)

2009-08-13 @ 02:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback