Åter igen en kväll på Länssjukhuset

2009-02-22 @ 18:12:57
...men ett varmt motagande av mina kära kollegor är/var jag redo att fajtas med alla problem som kom/kommer att uppstå under mitt slitsamma arbetspass.
I´m räddddddy sa jag med ett leende.
Skulle jag aldrig ha sagt, ingen vila ingen ro alls dom första 4 timmarna. Har sprungit fram och tillbaka nu som en mes rent ut sagt. Yr och förvirrad har jag varit hela dagen. Har ställt till med mer dubbel jobb än vanligt. =) But that´s meee

Kvalitetstid med Linda Lampan Skärmen var det igår iaf. Kex, ost, dip, grönsaker och coca cola i vinglas, för att få en lite lördagskänsla iaf. Och lite filmsappning på tha television. Linda dolmad av som vanligt 20 minuter in på lördagsmyset, ensam låg jag i soffan och försökte hålla allt tillbaka, lyckades inte. Jag höll mig inte, ja va tvungen att sända ett sms iaf. =) hahaha i´m såååå proud of my self right now......................................Nej Nej Nej!

Emma svängde in en sväng med och då visade jag dom förmodligen världens bästa program  
 -MIA&KLARA-
Jag garvar åt dom hela tiden, jag o Linda är lite som dom där två liven känner jag... Ja vi är ju det =) Hahaha

Somnade dock inte förrän halv 4. Jag fastnade framför datorn när Linda hade åkte hem. Och vad kan man fastna framför kl 3 på natten?!?!?! Jooo youtube. Vilken drog, man bara matar och matar och matar. Man hittar allt. Jävulskans bra sida, det ska ja tala om. Allt från en skön slagdängare till Benbrott. Thats the shit

Nej nu ska jag göra en insats här återigen innan det är dax att fara hem till otryggheten. =( Vill inte!!!!
Så have fun lucky one.






I don't wanna face this world alone
Without you by my side
You're the only one
That makes it feel like home
And I need you in my life
When you're not around I'm feeling
Like a piece of me is missing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback