Back on Tracks..

2009-02-23 @ 14:51:34
Yes, jobbade ju som sagt kvällen igår. Var verkligen laddad för att få åka hem och slänga mig i soffan, då möttes jag av ett tragiskt sms som gjorde att jag blev tvungen att ändra min plan och att åka till Granloholm. Ojoj där va det inge bra alls. Men så fort jag klev in vart allt mycket bättre. =) haha

Linda behövde mig, och klart jag ställde självklart upp eftersom hon har ställt upp för mig nu när mitt liv rasade. =)
Bääst fränds fåå äva!

Sitter nu på jobber och är på väg hem. Lite kvalitetstid med Emma tro jag det blir idag =) Äntligen för fan. I miss Her

Så vi hörs senare mina lovers.
Have fun

Back on tracks?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback