cause i am a mother fucking hero!

2009-02-28 @ 18:34:08

Ja jag är ju det!
Men nog om det min vänner, nu går vi direkt till den seriösa biten.

Gårdagen: ojoj det va där hero grejen kom in. Jag va och hjälpte Linda Binda att städa heeeeeela hennes lägenhet. JAg mena, vad hade hon gjort utan mig? Öhh typ inte fått allt klart.
Bilder kommer för Linda och Jag dokumenterade även våra tokigheter för vi förstod att någon/några inte skulle tro hur sjuka vi egentligen va när vi gick lös där inne med moppen och dom gula handskarna.....

Linda hade ju inte förbrett sig alls för detta projekt.. damsugarpåsar, är ju bland det viktigaste om man är smart och tänker efter lite längre än luggen!!!
Jag Angelica Maria Persson kom på idén att vi kunde rensa den.... la la la la =D
Ner med fingrarna och drog ut allt som va i påsen! Ps, Linda hittade även sin tung piercing.. haha

Sen på kvällen dog ja o Linda av i soffan mycket tidigt. Så skönt att vakna imorse och må bra.
Men imorgon blire värre mina vänner. Vi tänker nämligen bring out the wild girl to night........ så pass upp!

Va och raggade på stan idag med Linda, Elin and William.
så nu vet ni det.

shit va trött ja är nu då... nu ska js slänga mig på soffan en snabbis tro ja..
så ses i dimman!
Tjaaaarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback