Dagen innan lön!

2009-02-26 @ 21:11:04
Den dagen är ju världens sämsta dag anser jag iaf. Man vet att om några timmar kommer alla miljoner in på konto och man vet att från och med imorgon och tre dagar framåt kan man leva som en annan gud. =)
Imorgon känner man sig så himla ekonomisktoberoende så det är trevligt att logga in och ut på kontot för att få gotta sig i alla tusenlappar man gjort sig förtjänt av.
Men sen på tisdag eller onsdag då man måste grabba tag i telefon och ringa dom nödvändiga samtalen till kära mor och "låna" pengar är ju mycket värre. Ja fattar inte varför ja gör samma tabbe varje jävla månad!?!?! Varför Fröken Persson, Varför? Ja trodde man lärde sig av alla misstag men ja verkar se detta "misstag" som en utmaning mer eller mindre. Hahaha

Kvällen ha iaf rullar på med jämna plågor. Just idag mår fröken inte allt för bra, jag menar jag ha ju mått bättre. Tankarna och saknade idag är lite större än vad den ha varit. Kanske för att jag ha "slagit" bort alla känslor på nått sätt. Jag vet inte vad ja ska mig till just nu. Men på nått sätt känns det som om att det aldrig blir bättre av att "krusa". Det är nog snarare tvärtom. Allt är bara upp och ner just nu. Ja vill att allt bara ska vända och bli bra igen. Men se dig om Angelica. Face the reality.. (?).. Livet är inte en dans på blå moln och röda rosor!!!!!

Nåväl här blire ju absolut inte bättre av att sitta och beklaga sig. Livet vänder när man minst anar det och just nu längtar jag som f*n till den 23 maj då jag få sätta mig på ett plan och åka till värmen där inga bekymmer finns för min del. Men hur ska ja klara det egentligen? Jag är så van att trippa på tåna nu så det kommer kännas konstigt.. =) hahaha

Nepps nu är kl HEMGÅNG iaf. Ska hem till min kära Inflyttade Linda =) Niiiicabaaaaajsa
Så have fun. Seeee you in thhaaaa Hood biiiiatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback