Jaha, välkommen till Länssjukhuset Sundsvall Fröken Persson

2009-02-21 @ 16:11:35
Ja men man få väl tacka då. Här är jag. Har endast 5 underbara timmar kvar tills jag får lämna the bygget.
Vad händer då? Kääää-tjing. I don´t know. Förmodligen lite love time med Linda, super naaajs. Behöver all uppmärksamhet just nu från mina vänner. =) All time to me.
Annars finns risken att man bryter ihop åter igen. Vilket jag ej orka mer. Happy tankar!

Igår jobbade ja även. Passet började bra men sen vart det mycket mycket mindre bra. Men jag bet ihop.
I´m a strong big woman! *NOT*
Men Life goes on.

Ner på stan efter jobbet och mötte upp Linda, Elin och Petra. =) Myssssigt
Dallan kallade sen olearys, och där va det lååååångt och lågt i tak om jag säger så. Men utsikten var helt underbar.. haha
Sen bar det hem redan vid 2 tiden eftersom jag och Linda endast intog vatten!!!

Så skönt som det va igår att få sova har jag nog aldrig varit med om. Åhh herregud, jag älskade varje sekund av sömnen.

Nää nu ska jag gå och titta om jag hittar någon arbetsuppgift här.
Så ha det så bra mina bloggfanatiker! =)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback