Lite bäääjbytajm.

2009-02-24 @ 13:12:18
Yes Yes Yes, här finner ni mig. Hos min älskade syster som lämnade sin son i mina armar i morse. Hej Hej =)
Vi har haft det super mysigt, vi har städat (Sällan), vi har lekt jagis (jag gav upp först) =S, vi har kastat mat på golvet och vi har hör o häpna räddat pippi långstrump från borren!!! =) weeeeei roliga lekar!

Så nu har vi nästan precis käkat supergod lunch, eller jag iaf. William fick pasta o köttfärssås medans jag hittade en gudomlig kyckling med sås i kylen, lite pasta till det sen var det vara att köra gaffel i ansiktet =) Taanks Daniel The Kock!
William the bäjbi ligger i soffan o sover, vi skulle se lite mer av pippi men han dolmade av direkt. Han blire en Linda nr 2 tro ja =)

Vad händer idag? Njaa tackar som fråga men ja vet inte.
Rätt trött efter denna hårda helg och förra veckan. Det va så skönt att få lägga sig i "tid" utan att ha en klump i magen om vad som kommer hända imorgon och bla  bla bla.. Ja somnade direkt tro jag. Låg väl och raderade lite från telefon samt lite från datorn men sen kom älsklingen och hämtade mig. I Love Him! (john blund) i know, ja delar han med många, men det gär mig inget eftersom han alltid finns kvar om man säger så om man säger så.. höhöhö
Så i have nooooo plans.
Förmodligen Emma eller Linda blir utsatta för mig idag. Vill ha massage, så kan tänkas att Emma blir offret, men ja behöver även lite Linda time. Så vi få se. Alla kanske hänger. Vore rätt nice. tre knasiga människor i samma rum.. hmm lyckat! Yeeeeeeha

Nä nu känner ja att ja ska göra som en "mamma" bör göra, typ lägga sig o vila samtldigt som den vilde vila. Man vet aldrig hur det ser ut efter att han vaknat eller hur min kväll och natt blir! Så see ja läjter

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback