Sån kort tid men så mycket känslor...

2009-02-10 @ 00:18:58
Ja det kan man lugnt säga. Ja lever i en bubbla åter igen men känslor som svallar och bränner...Hoppas nu att allt blir bra. Saltvatten ha runnit ur mig idag i mängder. Men det va väl det som va bäst. Känns bra nu iaf.

Linda tog emot mig med öppna armar och bjöd hem mig på lite ost o kex.
Även fast ja ha kräkts X fler idag. Ha ja ätit skumt eller är det bara för att man mår som man gör.??

Men imorgon är det en ny dag men nya utmaningar och en tuff vandring ner till Stan för inta solariumet.
Hoppas på att ja få förbli kräkfri inatt och att ja kan återgå till jobbet. För där finns inga problem, endast lösningar som en kär kollega säger till mig ibland när hon ser att  Fröken Persson ha för mycket i bagaget.. haha =)

Nej nu ska ja ge min underbara vän Linda lite kvalitets tid innan kudden lockar.

Min vän och ja i egen hög form. Aj Lav Jo!





Så god natt....Hörs en annan dag.




Ja tänker på dig o saknar dig ♥

Kommentarer

Postat av: äckelungen

=´( ja mig har du aldrig bilder på.... buhuhuhuhuu

2009-02-11 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback