Waazzupppp?

2009-02-07 @ 01:08:25
Sitter på jobbet och fryser skiter av mig... where is the värme dude?
Fatta inte varför det alltid bli så jävla kallt på nättrena här på jobbet.......vill dom att man ska frysa ihjäl eller kanske bara jobba så man blir varm? Det är frågan de. Ja tro ju absolut inte Chefen skulle vilja att vi jobbade denna tid på dygnet om inte nöden kräver det.
Ja är iskall om händerna!
Känns som att ja ska skriva en avikelse på detta ventilationssystem......... haha

Jaha vad händer annars då? Hmm va på galej igår med Stefan o Anja, drog en lite dans på aveny för att impa men lyckades absolut inte så bra. Nej Nej. Men det är väl som vanligt det, man ser väl garanterat ut som en tjej med ep anfall eller nått när man slänger runt kroppen som aldrig förr. Men det få ja bjuda på, är icke en seriös människa när det gäller dans och tjoffs inte.

00.58 visar kl och ja ha endast 6 timmar kvar i kylan, vad ska ja göra ?
Finns lite saker att göra när ja kollar mig runt här i kuren men känner att, nja detta kan ja påbörja framåt små timmarna när man är som segast i huvudet.. haha för då få man göra om det imorgon natt och då ha man ju nått att göra då med! Smart tjej. =)

Jahaja ja kanske ska uppdatera er, mina kära blogg läsare hur det går med rökningen, viktnedgången and the love...
Rökningen: Super bra, röker inte längre.
Viktnedgången: PASS
And the love: Jodå det finns en människa i mitt liv som rockar my world om ja säger så, om ja säger så =)

Så nu vet ni det, och nu vet du det! Så leave me alone....

Jahaja helgen kommer ja förmodligen tillbringa här på Sundsvalls Sjukhus tillsammans med dom som behöver mig.
Plus dom lediga timmarna ja ha där under dagen så ska ja ligga i sängen och sen vet ja inte....kanske åka på ikea med Emma. Eller se en grinfilm och käka godis och apelsiner (?) tiden få visa mina vänner.

Nej nu känner ja att ja ska rent ut sagt springa in till soffan, göra ett svanhopp ner under en filt med en varm kopp choklad och ha två underbart lugna timmar. För enligt min beräkning så kanske det kan smälla till efter 4 tiden.....

Så, ha det gott så hörs vi sen. Hej Hej
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback