Would i lie to you?

2009-02-19 @ 13:27:34
Ibland känns det som det är det enklaste. När du frågar om jag mår bra tex, jag ler och säger ja.. Inerst inne vill jag bara slita sönder allt omkring mig och bara gråta, jag mår inte bra. Jag mår  skit pga det som händer. Jag försöker må bra, jag försöker att inte tänka så mycket men det är svårt. Och för varje dag som går och  väntan gör ju inte allt bättre. Jag blir less på mig själv som överhuvudtaget utsätter mig för detta. Varför? Jag trodde jag va lite starkare än så här. Ähh bära eller brista

Igår fixade F min datorn....äntligen back in the world känns det som =) Super snällt ju... GöllGöll
Var  även på birsta för 8.de dagen i rad känns det som för en fika med Eliten... (Emma Ante o Fredrik)
Mysigt och lite skratt... Hem och käkade sen slog jag omkull mig i soffan. Vaknade kl 3 i soffan o var  as förbannad..... åhh vad jag hatar att sova i soffan egentligen!!!
Så jag tog mig snabbt in till grottan för yttligare några timmars sömn.

Telefonen började redan halv 8 imorse!! Vad äre för fel?
Och dom gav inte upp heller.. Sen ringde syrran och frågade om jag kunde ta trollet några timmar för han var sjuk och bla bla bla. Absolut sa jag, har  ju inte träffat han på över 14 dar. =) Vem tackar nej då till lite bääjbitime? haha
Så för ett tag sen va vi i tvättstugan och han hjälpte mig minsan. Duktiga pojke där
Så nu ligger han här i soffan med mig, men han sover och jag sitter o plinkar och lyssnar på la musika.

Vet inte vad som händer idag, nada plans. Men nått lär det väl bli.
Jobbar hela helgen vilket är mycket bra, jag saknar mitt jobb =) Hahah

Nej Nej nu ska jag plocka undan lite innan mamma kommer.
Puss on you




I´m Lost Without you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback