Genomskådat

2009-07-17 @ 10:47:28
Jag är allt för smart ibland. Jag har genomskådat ett mycket fult spela som har spelats en längre tid. Men men, vad ska man säga? Min splepjäs vann och jag är måttligt nöjd över det.
Livet går vidare och det gör spelet med. Jag hoppas på att turen förbli matt på din sida..

don't play games with a girl who can play better..

Jaha, idag är det freda...den efter jävla längtade freda rent ut sagt.
=)
Allt är helt underbart.
Man kan lixom säga att ja ha nått toppen på det absolut högsta berget och jag tänker hålla mig fast där nu, ja tänker inte släppa taget och ramla ner.

Jag vet inte vad ja ska skriva. Ledig idag iaf, konstigt känns det. Vad ska man göra för att fördriva denna dag!?
Tvätta? Sola? Städa? Slappa? (träna)? haha... nja ja vet inte. Solen skiner, jag behlver verkligen städa och tvätten skulle behöva en uppfriskning. Så det blir väl en allt i allo dag.
Men det tar emot. Ojojoj
Skulle hemskt gärna ha legat på en badstrand och bättra på brännan, men tiden är allt för kort för det.

Btw, jag har sökt till en frisörskola i övik... ska dit den 5/8 på en personlig träff.. Kan bli mycket mycket spännande.
Livet skulle underlätta sjukt mycket om mina planer nu gick min väg... =)
Så håll tummarna!

Nej nej ett kort och kallt avslut få det bli nu.
Hej

Kommentarer

Postat av: Jennie

Jag ska dit den 6:e på intervjun:)..har du tänkt gå i augusti eller i januari?

2009-07-31 @ 12:39:58
URL: http://wennie.blogg.se/

Postat av: ellinor

fredag är den bästa dagen :) woho

2009-07-31 @ 13:39:03
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback