it's gonna hurt when it heals too

2009-07-04 @ 16:47:15
Sundsvalls tillställning är igång. Det är totalt världeslöst. Men man går alla dagar och gynnar som med massa pengar ändå. :S
Dyrt har det blivit och det känns jobbigt.
Svin dåliga artister.. Okej, Tomas Ledin, Ace of Base, Ulf Lundell och Jerry Williams funkar väl. Tompa är ikväll så man hoppas det blir kanon iaf. Eller att jag blir det, för då kanske det är bra! haha

Min kropp är helt slut. Jag har intagit drycken allt för många dagar nu. Ja känner hur slut jag är, men på nått sätt vill man ju inte missa tillfällena till att träffa människor man inte sett eller träffat på flera år. Helt sjuk egentligen, man betalar 700 kr för tre dagar för att lyssna på världelösa artister, sunken öl och jäst cider och vinet ska vi inte tala om!
Men det slår inte fel heller, man träffar alltid hundra personer varje kväll man känner eller inte ha sett på flera år. Det är som värsta träff festen, så det är väl positivt! =) *love love*
hahaha

Jaja jag är lika dum som alla andra och slänger ut pengar så man få väl skylla sig själv och inte klaga =)
Men n¨tt kul händer det ju alla kvällar. Tänker inte gå in närmare på bravaderna, men varje kväll har jag bevisat att ja verkligen inte har superkrafter! Men men life is a bitch....

annars då? jodå livet rullar på och denna vecka ha jag inte haft så mycket tid att känna efter så mycket. men imorgon kommer det. Det vet ja.
It´s gonna hurt when it heals too......så äre ju.
Alltid gör det ont.
Det spelar ingen roll vad som händer. 

jaja nu ska ja sluta grina och göra mig klar för party... sista kvällen!
Have fun
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback