Konstiga saker händer nu..

2009-07-27 @ 23:34:12
Börja med att ja skulle ha jobbat idag. Vaknade imorse och mådde ap dåligt...ringde och sjukanmmälde mig. Hade inte kunnat sovit nått nästan under natten för jag hade en sån sjukt konstig yrsel så fort ja la mig ner och blundade.
Vaknade efter en stund och insåg att min syn höll på att balla ut totalt. Allt hoppade och ögonen gick åt 8 oika håll tro ja... mycket otäckt. Ringde min mor men fick bara ett nr till en optiker (?)

Ringde dom och berättade, dom rekomenderade att ja skulle ringa Sjukhuset..
Hallå tänkte ja, vad är det nu för fel.?? Paniken steg och jag ringde dom. Berättade lite och dom trodde det va något skit som hade hamnat i ögat. Sköljde ögat hundra gånger men det vart inte bättre. Ja beslutade mig för att åter ringa en optiker och få iaf boka en tid för ett syntest. På torsda kl 12 kommer domen.. Är fröken Person, endast 23 år gammal på väg att bli blind? hmmm

Efter allt ringandes va det panik i hela kroppen. "Ha jag fått en Stroke?, nä jag jobbar ju på en Strokeenhet" Allt ha jag funderat på.
La mig en stund och skulle kolla på tv... *hahahahaha* det gick ju skit bra. Ja fick helt seriöst slå på en barnfilm, för att underlätta för mina ögon. Det vart även en pippi film William ha här som ja för övrigt sett ett X antal gånger. Så ja kunde även blunda och fatta vad som skulle ske =) Så kungligt gjort av mig!!!

Gick till Phettstugen och där va det ju bara massa jävla skit problem. Ena maskinen va ju as paj. Vatten fulla maskinen!!!!
Åhhhh nej, detta kommer ta lång tid eftersom bara en funkar...tro ja. Men ja vågade inte röra den =)
Så ja tvättade och tvättade och tvättade. Hookade upp Fredrik på msn och sa att ja ville ner på stan och handla lite och käka. Klappat och klart så köpte ja lite vänskaplig tid från han. Ner och handlade loss lite kläder från galjarna, käkade en sallat pfån Cåffie Haus.
Drack kaffe och snackade massa skit.
Han är för go min vän Fredrik! Ojojoj

Hade handlat så mycket så att på min sista affär medgavs ej mitt kort längre............ :S
Ringde mor som så snällt förde över pengar så ja kunde lösa ut mina brallor och mina tröjor!
=)

Satt en stund ute i solen och bedömde folket som gick förbi oss! *mogna människor* men kul hade vi!

Travade hem och fick en mycket otrevlig påspäddning av huvudvärken... Åhh denna dag har varit ap jobbig. Tog en tablett och la mig på soffan. Synen börja flacka åter igen men inte så illa som imorse. 

Men men, man är väl för överstressad.
Bortsätt från dessa problem så ha jag haft en super duper kulig em / tidig kväll med Freddo määän =)

Ska Sova nu för ja ska till VC imorgon ocj prata allvar med dom. Plus att ja måste in till tha dentist och hämta ut min bajs journal som ska skickas till Patientnämnden åter en gång till! Waaaaaj? Jag orkar inte en gång till.
=(

Så nu tackar jag för mig.
Sov Gott Ungdomar....

I miss ja Mr.J ! 
Snart Freda!!!!!!!!!!!! <3 Laaavli

Kommentarer

Postat av: Slämmie!

NU HAR JAG OCKSÅ EN BLOGG :P



och du... drick MYCKE vatten!!!!!! du kan har vätskebrist ju... :s

2009-07-28 @ 00:58:10
URL: http://emmras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback