Mina bästa mänskliga vänner.

2009-07-14 @ 01:31:10
Har jag haft en helt otroligt mysig kväll med. Herr Fredrik Och Fröken Emmsa. En fattades men han kommer till helgen =) *Happy face*
Sett film och varit på förrådet (stuBo) hos Fredrik och druckit eldorados egna Kuffe. Mycket gott, bara ja som njöt. Kanske för att ja dricker vilket rävpiss som helst och inte är någon kaffe-njutar-kännar-drickare..
Kaffe som kaffe!



Situationen tär på mig.
Men vi ska lösa detta.
Vi måste lösa det.
Vi kommer lösa det.

När man har nått att se fram emot går tiden så sjuk sakta. Kan man få dra fram kl massa timmar? =(
Ja vill ha freda nu!
Gud, ge mig freda för fan!!!!!!

Umorgon blir det kvlitetstid i en trottsig 32 månaders bäbisliv. Han har blivit vild och galen!
Ringde idag och skrek om en fluga :S
Igår va vi i sidsjön och matade ankor och döpte svanen. Pelle fick svanen heta! :S
Sen skreck han på den stackars PelleSvanen heeeela tiden. Tills han insåg att han kunde äta upp ankornas bröd...
Han käkade säkert 4 skivor, utan smör. Men han njöt och sa att det va mummsigt.
Så ja tänkte ta han ner till staden och kolla läget på donken... sen ska vi mysa till Pippi x flera miljoner gånger. =) Bara han är glad och lyssnar på moster så är jag nöjd, då få herrn göra precis vad han vill....nästan =)

Hej hopp, nu ska ja bortsa knottarna och dra mig tillbaka för kl är grisa mycket.

Smell jaa läjter
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback