Så arg så...

2009-07-26 @ 10:57:22
Kan man vara annat när folk ringer och helt jävla seriöst terrar en kl halv jävla fyra på morgon???
Fine, man kan ringa en gång....men inte hundrafem gånger. Varför inte bara ge upp?
Folk jobbar även på helgerna. Jag ha gått runt o stört mig heeeela jävla förmiddan på det. Men jag kan inte stänga av min telefon heller när ja går o lägger mig :S Men det är väl inte mitt problem heller att behöva stänga av den bara för att folk ska sluta ringa? jaja livet är hårt, men men jag ska göra det tillbaka ;) Lita på det mina vänner!

Igår efter mitt jobb så åkte hela familjen (inte bror) till njurunda och intog en plats kring riddarbordet.
Grillade hur gott som helst. Sprang runt på morbrors tomt med william och käkade blåbär, hallon och smultron! Helt underbart. Jag ska köpa ett hus jag med när ja blir äldre och mer mogen. =)

Blev åter spådd igår igen. Värry najs!
Det va som förr förutom att det tillstött en lite detalj i livet =) Och det visade sig vara nått positivt.
Mycket mer värry najs.

Sen hem till "tryggheten", en tom soffa, ett tomt hem, en tom säng... men en full godisskål. Så ja njöt en stund iaf.
La mig som sagt mycket tidigt eftersom ja visste hur natten skulle bli. Samma som natten innan =) Lav ja my friends

Nja, sitter på jobbet nu och har full koll på allt. :S
Oj lunch om fem min ser ja.. =) Nu vart allt bättre.

Ikväll blir det iaf en helt underbar kväll med bara soffmys, film, pizza och en evig saknad!
Jag saknar min hallonbåt.................................mitt plommonträd.


Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback