Tänk om...

2009-07-18 @ 10:28:46
..man fick återgå till den extremt sköna sängen, ligga under täcket och bara mysa. Men nej, här ha ni mig. Länssjukhuset behöver mig och ja behöver dom minst lika mycket. Morgon ruschen (?) är avklarad och vi har haft ett högt tempo för att få lite tid över till annt....(????) hmmm
Men ja vet, ja ska snart dra mig in till någon patient och hitta på nått skojsigt. Är rätt långtråkigt just nu vill ja lova.
Poppar musik och försöker hålla ögonen i bra schak.

Igår va allt perfekt. Herr J kom och vi mötte upp the love på stan.
Åkte hem till Slämmie så hon fick hämta sin mycket älskade hund. =)
Hem till mig, käkade sen va det film och mys i soffan. ENDA TILL KL 1.... :S mycket jobbigt eftersom ja skulle upp imorse halv 6.. Men men ja kämpade mig upp, och då menar ja kämpade mig upp......

Tonight blir det väl mat sen vet ja inte. Vill hitta på nått, men ekonomin vill inte. Ha nada kontakt med min bank och ja är less! På månda maybe...........

Nej hej vad det går. Nu ska ja ringa och väcka upp folket som förmodligen ligger och latar sig i sängen.
:S

Så heja heja gott folk.
På återseende lovers

<3
I can walk a 1000 miles to be with you

Kommentarer

Postat av: Slämmie!

I LOVE YOU GRRRL!

2009-07-21 @ 01:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback