??

2009-06-21 @ 23:21:58

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Har redan
2. Vara seriös än rolig ? - Har inte fattat vinkeln med att vara seriös......
3. dricka röd eller grön mjölk ? -  BLÅ!
4. brinna upp eller drunkna ? - Hmm..drunkna
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Mycket olyckligt kär...
2. sol eller måne ? - Solen.
3. vinter eller höst ? - Vintern.
4. vänster eller höger ? - Båda.. (begåvad)
5. solit eller regn ? - Sol
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vanilj.

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
23.09
2. fullständiga namn ? - Maria Angelica Persson
3. Vart vill du bo ? - Inte in sundsvall.
 4. hur många barn vill du ha ?- Ett par st då..tack
5. vill du gifta dig ? - Ja det är väl klart .
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar och skär
7. har du ätit sushi ? -  Mycket annorlunda
8. lyssnar du på nu ? - Bon Jovi - Bed of roses
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? 1
10. humör ? - Besviken (?)

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Ja (?)
2. sjungit ? - Yes
3. blivit kramad ? - Ja
4. känt dig fånig ? - Aldrig
5. saknat någon ? - Något så fruntansvärt
6. dansat galet ? - Ja
7. klippt håret ? - Nej
8. gråtit ? - Nej
9. ljugit ? - Nej
10. blivit kysst ? - Mmm

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
Ja, men dom hann inte ikapp mig...
2. har du en hund ? - Nej men min mamma o pappa har
3. sover du helst sj eller med någon ? - Det beror på
4. tror du på spöken ? - Nej..eller jo ibland

=)
Sja lite mer onödig info om lilla mig.

Har haft en av mina bästa helger tro jag. Varit i kovland hos Herr Bjertung och c/o och haft det super mysigt
Grillat, intagit alkohol, druckit champange med jordgubbar, käkat pizza, skrattat, skrattat, skrattat, spela kubb och massa roliga lekar, njutit från botten av mitt hjärta, saknat Han,
Ja vad ska man säga, det har varit super mega asa kulit.
 I minnet lever allt kvar.

Kom hem idag men va bara hemma en stund innan ja åkte till Aknö o grattade Emmsan Pemmsan som fyller 23 år på tisdag. Grillat med hennes far och hans fru och skrattat. 

Nä nu är ja trött, less och mår inge bra alls.
Jag ha fått grill i huvudet tro ja. Jag tänker bara så negativt i dag. När det inte går som ja vill eller jag får ett svar jag inte vill ha så är det negativt. Då kommer massa sjuka saker upp i huvudet. Tänk om man bara fick släppa allt och bara skita i allt. Nej det ska man ju inte göra. Man ska plågas Angelica! 
ähh
Min dag ha varit upp och ner. Men det ha väl sin anledning det med. 

Hörs en annan dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback