from turkiet...

2009-06-03 @ 11:50:00
Heja Heja. Ett snabbt inlägg till er forfogan. Jag lever och har hemlängtan. Är sjukt trött nu på denna värme och denna öl. =) Jag saknar mitt hem, jag saknar mina vänner och ja saknar svenskt vatten... Men snart kommer jag hem. =) och då är ja tydligen bara hemma 5 veckor sen ska ja på tripp igen. =) Människorna ja ha träffat denna tid är helt underbara, ja kommer saknar små grabbar.. hahaha ja ha skrattat så ja ha haft värk i magen och huvudet. Dom är helt galna här. Men men, jag är nog lika galen som dom. Nej nej, värmen gassar på så ja ska ta mig ett dopp i poolen nu =) Ikväll ska ja o Jonsson upptäcka nattlivet för fjärde gången... så kul så! haha Såå have fun. Bye Bye Sweden PussPuss Jag saknar er där hemma!!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-06-03 @ 11:55:58
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Postat av: emmis!

Katten har vissnat och blommorna har rymt! skynda dig hem nu lite så vi kan gå på skattjakt ;) hihih lover you girrrrl

miss you like craaazzzzy

2009-06-06 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback