Astro och Midsommar

2009-06-17 @ 21:19:07

Ska först börja med att igår när ja satt på jobbet fick ja en stund över till egentid... =)
Slänger mig ner i soffan med en kopp kaffe och dra åt mig en skvallerblaska...
Bläddra igenom för att inte fastna för nått. Kommer till sidan 50 där mitt vecko Astro är.. (från den 12-18 juni)

Ja citerar :
Kärlek..... En riktigt mysig sommarvecka väntar.
Extra plus på lördagen (den som va) som både bjuder på romantik och skön erotisk stämning. DU HAR TUR!
Citat slut

Jo men jävlar i min låda vilken fin lördag jag hade. Var det där romantik och erotiska stunder så kliver jag av livet nu!
Det va såååååå långt ifrån bra i lördags inom kärlek så det finns inte.
Ja tänker inte ens kommentera händelsen men det var mycket jobbigt. Det hände saker som satte sina spår. Allt vart bara fel. 
Men men jag hoppas det är på god väg att lösas. Annars blir det mycket mycket mycket tråkigt. Och jag kommer grina floder.
Nog om det.

Som sagt så är ja back in the game på Länssjukhuset.. 
Det går bra, lill iva är en plats för sig.
Mycket som händer och huvudet är så tungt när man åker hem så det blir bara jobbigt att ens tänka på vad man ska  äta eller vad man ska göra när man kommer hem.
Men jag har bara en dag kvar sen är ja ledig fem dagar, så då hoppas jag på att jag kan ta igen mig och få nya krafter. Somnade som ett barn idag på soffan direkt när ja kom hem. Sov nästan 2 timmar men är grisa trött ändå.

Midsommar börja närma sig och jag har absolut ingen lust att göra nått speciellt. Ska vara med nära vänner och bara käka gott dricka en klunk alkohol, spela kubb (om vädret vill) sen blir det endast prat och umgänge. NO MORE! ;)

Haft en konstig dag idag med. Haft mycket tankar på min vän Mattias som tyvärr lämnade oss för ca 6 år sen.
Skumt, jag har sett han... eller trott att det ha varit han flera gånger. Tänkt på han hela dagen och på dom sjuka saker vi hade för oss när han fanns med oss. 
Så det har varit jobbigt med tanke på att det inte har varit en allt för bra dag på Lill IVA. 

Men nu ska ja iaf greppa soffan och tv dosan för att ladda inför en ny dag.
Have fun and take care



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback