Solbränd, hungrig och fattig,,,

2009-06-25 @ 23:35:47
Yes just idag ser mitt liv ut så. Ja är röd som en spätta för jag har förgyllt kuben badet tillsammans med min kära mamma och min underbara systerkid.
Badat och skrattat.. Sällan ja skrattar, Nej!
Skrattar jämt......på utsidan! =)

Hungrig är jag med. Och det gör ju inte ju humöret bättre.

Fattig...hmm en dag kvar till lön och kl är 23.20 och ja ha fem spänn på mitt slöserikonto... och jar är sugen på gotta. Orkar inte vänta tills lönen kommer och ja känner mig fattig.
Men det gör man ju alltid endå. Tänk om man fick vakna en dag och va överläkare och kunde torka rumpen med pengar. Skulle väl inte sitta helt fel!?
Men men... nu har man ju valt denna underbara väg och detta underbara yrke. Så spott på dig Persson!

Ja kommer ju iaf dö fattig, tandlös och förmodligen skruttig.. =)

Imorgon väntas fyra underbara dagar till på sjukan. Vill inte för det ska vara bra väder.  Men folk ska räddas alla dagar.

Nu ska ja iaf slänga mig på soffan och förhoppningsvis somna in en stund.
Så have fun!



Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback