världens argaste.....

2009-06-11 @ 23:07:10

..är jag just nu. Jag kan inte fatta at jag ens utsätter mig för detta en gång till! Varför? Är ja helt blåst!? Tydligen så måste man ju vara det.
Jag blir så besviken, ja kan verkligen inte kämpa emot till 100 %
Det går bra till en början men sen är jag där igen, för ja tänker... det kanske blir bra! Åhhh det blir inte bra dumjävla brud.
Men men, ja kan inte lita på mig själv.
what ska ja do?

Är sjuk och jävlig och det gör ju inte allt lättare. Ha bara haft en hemma dag idag, vilket ha satt sina spår känns det som. Ha en energi av dess like. Skulle kunna springa 18 000 varav runt huset och sen 18 000 till!
Men Men, imorgon vill ja vara frisk så ja kan roa mig. Är trött på denna soffa och denna tv just nu. Samma skit hela tiden och maten som serveras smakar skit. Inge karra ha ja heller, ingen micro med micropopcorn ha ja. No chips only coca cola.

Bajs Angelica.......
Hoppas det bara är idag som ja känner mig så här. Imorgon är det en ny dag med nya utmaningar som står och bankar på dörren. Och öppna, det gör ja och släpper in skiten!
Är ja frisk imorgon ska ja göra nått roligt.
Jag har bara hostan nu, och den håller på att ta livet av mig!
Hahaha
Vilket positivt inlägg va?
Im proud of myself. =) *NOOOOT*

Jaja, just nu vill ja tillbaka till turkland. Sitter och glo på bilderna och en låt på winampen spelas som gick om och om och om igen hela dagarna där. I miss that place now.

Ja ska tillbaka!
Dom saknar nog glana mig minst lika mycket =) hahaha
Ja ställde till det för dom hela tiden tro ja. När ja va i närheten tog dom avstånd. Ja är inte en lätt kvinna att handskas med.
Ja får mina utfall. =)

Kl är 23.00 och ja är inte ens trött. Vad ska ja göra? Slå på en as dålig film så ja somnar eller ska ja sitta upp och spla bitch på blip.se tills ja somnar med musen i knä? Svårt val. Eller ska ja slänga mig i sängen, göra nått att tugga på och läsa en bok? Hmm det lät mycket mycket bättre. Så få det bli!

Så nu tackar jag för mig så hoppas jag ni ha njutut av mig extremt underbara inlägg. In med det goda ut med det onda      *Persson hon kör tvärtom hon*

Jaja här kommer jordens bästa låt (idag iaf)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback