Vilken Underbar Dag!

2009-06-28 @ 12:02:37
Ja vad säger man?
Solen skiner, värmen hettar, glassen smälter innan man ens hunnit köpa den, fåglarna kvittrar och jag, JAG Angelica ska åka o jobba..... :S
Jiiipppi

Va ut igår, mycket mycket trevligt. =)
Träffade as mycket folk som man inte ha träffat på jätte länge och dom hade konstiga frågor dom.. Vem ha sagt att ja är mamma och att ja ha gift mig? :O Öhh så äre inte, mitt liv är helt tvärtom. Barn och gubbfri =)
Singel and living the dream..Lite trött på det nu men ja ska härda ut. =) haha
jag menar, pojkarna står som på rad!! *Näää*

Träffade en människa igår som jag trodde va en lätt match, nej nej. Men som sagt, tiden läker alla sår!

Anjap  bööörtdaj 24 jers. Häppy Häppy my gril.

Nä nu ska ja slänga mig i duschen innan ja ska åka......och......jobba......

Puss
Njut i solen ni.
Tänk på att ni ska smörja in axlar,pannan och snoken! Ajjabajja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback