Back on södermalm baby!

2009-03-18 @ 20:44:11
Yes Yes, här ha ni mig. Återigen har man intagit detta lilla kryphål till lägenhet.
Helgen tänker jag inte ens kommentera. Fy fan rent ut sagt.

Fredagen var super kanon kul, hela vägen, in i det sista.
Ner på stan med Emma och mötte upp herr H. In på bishop (?) där vi togs emot med varma och öppna armar.
Det var såå kul och trevligt. =)

Lördagen var rätt seg. Bastu med La Linda, La M  and La Emma. =)
Sen hamande vi i bergeforsen för att inta en badtunna, vilket aldrig blev av.För rätt som det var så stod en taxi och väntade på oss utanför för att ta oss tillbaka till civilisationen.. Weeeeeei tänkte ja =)
In på stan, velade på vart vi skulle gå men hamnade så fint i Oscar kön. Väl inne möttes man av välkända ansikten från både höger och vänster, så mycket till dans blev det ju dock inte. Men vi diggade lite iaf plus =)
Där va kvällen slut. Hahaha

Sååå ja.. sen dess då? njaa haft myspys tid med mina favvo barn. Nelly och William.

Nä gud jag har inte känsla för detta mer så jag ska avsluta detta nu!
Så have fun...


IDIOOOOOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback