EARTH HOUR

2009-03-29 @ 15:33:29
Jajamensan, trogen som man är så släckte man ju självklart lampan =) (eftersom ja bor så litet så ha ja bara en lampa) hahaha
Mysigt iaf när det va massa ljus tända och trevligt sällskap aka inflyttningsfest hos Ante N. Mysssigt värre.
Drack och gjorde narr av ALLA typ. Mest mig, fattar inte att det alltid är jag som blir det största samtalsämnet.. haha
Brara att le och lyssna på allt. Ta till sig det goda och slå ifrån det onda.

Ner på stan men jag va ju dock nykter så ja följde bara strömmen, gjorde inte så mycket väsen av mig. =)
Daltons, va det enda stället vi kom in på eftersom kön va sju mil lång!
Huvudvärken tryckte på i alla former så jag gav upp hoppet om att få träffa alkoholsnubben.
Jag lämnade mitt sällskap redan vid halv 2 tiden. Traskade hemöver med sällskap av Anja o Stefan.
Hittade ett stopp efter vägen som dessvärre tog längre tid än väntat. Men hem kom jag iaf tillslut.
Va så skönt att få lägga omkull sig och kolla på kl och plusa på en timma... =) Kan det vara bättre, en timmas mindre sömn, en timmas mer kyla på morgonen.. Nej thats the shit.

Fattar inte varför man håller på att dra och sliter ut alla klockor fram och tillbaka. Och om man ändå ska hålla på kan man väl lika bra bara dra tillbaka den varje år. Hade det inte varit skönar? =)
Eller är det bara ja som är speciell inom det område?

Fröken Tröttöga-mest-i-hela-världen, är på jobbet. Ögonen är så tunga så tunga att ja snart somnar ståendes. Nu vill ja att nått ska hända så tiden kan rusa förbi. Hem Hem Hem, vill ja! Till soffan och mysa med Linda . Haha

Är fortfarande trött och less på allt och alla på nått sjukt sätt. Ha varit det i flera dagar och ja vet inte vad det är som håller på att hända. Jag blir ruskigt irriterad på ingenting alls. Går bara runt o mummlar och surar för mig själv.
Jag vill bli glad igen =) haha
Men det har ju sin anledning till varför ButterAgge inte är piggast i stan förtillfälle.
Varför ska allt hända mig? Varför kan inte allt bara komma samtidigt? Man blir så trött. Fick man vara glad två dagar utav 40 så är det ju super bra.
Jaja det blir ändring inom allt känns det som.

Less på att gå på krogen även. Det ger mig inget, inte för att det ha gjort det förut heller men jag har inte samma stämmning längre. Så nu blire hemma och ta-hand-om-mig själv helger =)
Så kanske det blir kul att festa till det i utlandet även! =) haha
Det är väl det enda ljusa i mitt liv just nu, att jag ska få resa bort med Nära & Kära i 15 dagar! Yääääha

Nej nu ska jag göra nått.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback