För yttligare Information

2009-03-10 @ 03:03:16
Vill jag nu presentera lite av helgens bravader för er/du som har missuppfattat allt totalt.....ja precis.

Fredagen va sjukt jobbig. Jag hade jobbat natten och det hade varit mindre kul där. Plus att jag sov dåligt och kände att denna kväll absolut inte kommer båda gott. Och där slog ja huvudet på spiken. Allt vart en katastroff rent ut sagt. Jag hade trevligt tills jag fick inside informationen ang en rätt så sjuk/idiotisk/töntig grej nu när jag tänker efter. Men just i det läget rasade mitt humör plus att det brann verkligen för Fröken Persson då.
Så hela min kväll gick i tusentals bitar redan vid midnatt. Men ja kämpade mig kvar med ett fejkat leende för att inte såra mina trogna supar vänner.

Lördagen mådde ja iaf bra på. Pigg och allert som aldrig förr.
Ner på stan med Dhalan (linda) för att inföskaffa sig lite nyare bomull till kroppsbonad. Hem och tvätta och fick med Slemmie ut på galej med =)
Satt till en början hemma hos mig hela högen plus två till. Och för alla som varit hemma hos mig vet ju att man inte kan vara fler än fem kanske för då tar syret slut inom loppet av 1 timma. Men vi härdade ut alla 10 som befann sig i mitt slott.
Ner på la stad och gick runt på massa krogar. Slutade dock med att vi hamnade på aveny ca 45 minuter innan stängning. Weeeeei där var det glada miner. NOT POT
Men jag kände att ja verkligen behövde göra detta.

Gick till Max (den finaste resturagen en lörda eller sönda natt/morgon)
Krogen stänger btw 3 på natten, men fröken va icke hemma före 5.....=O
Men det va kö, nåååå jävulskt och hungrig va man.

Hem till tryggheten (soffan) som förövrigt är min "sovplats" när Dhalan har Lillan hemma =)
Jävlans söt flicka det. =)
Somnade dirr!

Vaknade med inte ett enda jävla sms, lite less man vart dårå. Jag som nu på senare tid bruka ha massa konstiga sms på morgon kvisten! hahaha
Men jag hade väl stil i Lördags. Mohahahahaha

Sen va det endast myspysilifys med Nelly på söndag kväll. Nu vet jag iaf att mina bröst absolut har känsel för mini hittade dom och använde dom som kuddar...hmmmm =S jaja, sådan mor sådan dotter! hahaha

Sitter nu iaf på jobbet och kollar inte lite schysta staffs on tha kåååmpjutär.
Ska väl slänga mig i soffan en stund innan det är dax för nattens, förmodligen sista rond =) weeeeei hem och sova!

Så have fun Lucky Luke.....va?!
Hörs en annan dag.
0





Girl he never understood what you were worth,
And he never took the time to make it work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback