Här bjuds det på några go låtar...

2009-03-11 @ 01:26:11
Lyssna och njut mina kära läsare....



Ice MC - Russian Roulette




Dj R o c k - Sometimes my heart




The Pussycat Dolls - I Don't Need a Man



Ja men dom var väl helt okej? haaaa
Jahaja vad händer idag/inatt då?
Ja du idag har jag endast legat hemma och väntat på Dhalan.
När hon kom tog vi oss ner på affären och inhandlade världens godaste mat sen till ett solarium. Naaajsa

Annars är det väl inte så mycket mer. Livet går upp och ner. Idag är jag på halv nivå.
Tankarna kommer efter Flinget (så fint som emma kallar det för) =) och allt kändes så jobbigt. Till en början. Sen insåg jag att varför ska jag egentligen lägga ner min energi på detta tänkande, för jag vet ju att det kommer bara bli jobbigt. Men "stark" som man är så kunde jag inte hålla emot. Why?!?! Jävla bajs skit fan och fan. Jag blir så arg!

Men men man kan nog inte hjälpa det bara.
Bara att ta allt som det kommer och verkligen försöka berarbeta allt i sin egen tackt.

Dagarna emot min resa börja gå allt närmare. Vilket är positivt iaf. =)
Weeeeeei lite lycka Persson

Jag har så mycket jag vill skriva men på nått sätt kan jag inte.
För jag vet ju absolut inte vilka som läser min blogg, och det skulle mycket väl kunna bli mycket mycket fel. Så jag håller det inom mig och lättar mitt hjärta för mina tre underbara vänner som ligger mig varmast om the heart. 
Som förmodligen snart är mycket trött och less på mitt tjat om mitt patetiska liv. I know bruka jag säga. Jag kan inte hjälpa det. Hade jag inte varit så Mamma kär eller överhuvudtaget familje/vänner kär hade jag lämnat Sundsvall för att flyga ut på nya äventyr. Men rädslan av att inte ha dom så nära som jag har det skrämmer skiten ur mig. =S Jag är helt knäpp!

Jag frågade Linda idag om vad hon skulle säga om jag drog till västerås...
NEVER!!!!!!..... sa hon då. hahaha Där är man älskad iaf.
Fast det skulle nog många säga. =) haha

Men på nått sätt har jag ju allt här hemma. Jobb, bostad, ekonomi, helt underbara vänner och en helt underbar familj plus världens bästa syskonbarn. Jag skulle dö om jag inte fick träffa William eller Felix.
(ja skulle dö om ja inte fick träffa dom andra heller, speciellt min as snygga moder) som bara blir finare o finare ju fler tänder som hon tar bort.
Btw Så fyller hon år idag. Hmmmm tro det är typ 44 år. Storflickan där, så stor hon blir. Kommer ihåg när man kunde säga att ens mamma var va typ 33 och alla andras mammor va 45. Yeeaah tänkte ja, min mamma är ju ung för fan!
Not any longer dude. Gråhåret kommer, tänderna åker, skinner börja hänga och hon börjar gnälla över små saker.
Jag mena jag beundrar den kvinnan. 44 år, 3 vuxna barn och ett barnbarn på 2. Hello?!
Ha hon legat i eller?
Det är så jag vill ha det. Nu kan ju hon åka runt och resa och vara "ung" igen. Även fast hon har 20 år kvar till pension. Men hon lär ju ska vinna på lotto hoppas jag så vi båda kan gå i pension. =)) Laaaaavly
Och jag har 40 år. 40 jävla år med tidiga mornar, långa kvällar och fler bekymmer. Nä men det är väl så det ska vara. Livet är ju inte en dans på rosor.
Mammi, you rock!
(har tyvärr ingen bild på skönheten, men tänk er mig fast 20 år äldre. Fast som sagt färre tänder, mer rykor, och blekt hår)
VACKERT!

Btw, kollade på "den rätte för Rosing". Hallå Hugo my man. Finns det någon människa som är mer perfekt än han? Nääää
Jag Och Linda is in love. (Linda mest för ja vart kär i Niklas men han fick ju åka, jävla idiot Rosing rent ut sagt)
Hur kan man välja som hon gjorde?
Det är typ som; pappret eller chokladen!?!?!?!
Niklas verkade ju vara en seriös, klockren och fin kille.
Nä men jag vet, vi tar han som endast sover och skiter i allt. Bra val Linda Rosing!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm
Jag vart så arg att jag nästan började gråta!
Hahaha
Men men.

Sitter som sagt på jobbet och ska väl ta mig ett frihopp ner i soffan med en kopp te och min svin braiga bok. Ska även fila på en godnatt saga till en viss person! haha

Så Ha En Bra Dag Eller Natt.
Pözz pa dääääj


Värlsdens finaste knubbis


Världens finaste männsika


Och den andra av världens finaste människa och Emma =) Mohahahahaha
Nä ja skoja bara Emma. Du är en av mina bästa vänner du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback