Ja minns det som igår...

2009-03-05 @ 14:25:58
....mitt liv rasade på nått sjuk sätt. Allt bara hände så fort och jag fick inte ens tid att tänka igenom allt själv. Eller jag fick ju det men jag trodde väl att det inte skulle sluta som det gjorde. Tankarna kommer tillbaka och med dom kommer saknaden, saknaden efter dig och ditt skratt. Det du gav mig va något stort. För varje dag som går så hoppas jag på att allt ska bli bra igen. Mina känslor för dig vart så starka och du blev allt mer betydelsefull för mig för varje minut som gick.
Jag klandrar mig själv för detta, men alla säger att det inte var mitt fel, och att ja är värd bättre.. Är jag det?

Du sa till mig när vi pratade att personen som få vara med mig kommer bli lyckligast, för jag va bla bla bla den tjejen.
Varför ville du inte ge mig den chansen att göra dig lycklig. Vad va du rädd för?

Jag va bara tvungen att få kasta ut mig det som va tyngts inom mig. Jag är en männsiak som tänker mycket, ja tänker på allt. Allt från hur en sten har hamnat så långt ute i vattnet till varför mitt liv alltid går emot mig.
Jag blir rädd för mig själv. Jag fick så starka känslor för min förra "partner" på alldeles för kort tid. Den männsikan fick mig verkligen att må bra.
Nog om det nu. Jag mår inte bättre av att dra upp allt igen. Men det kanske är det som behövs?
En annan dag kanske....... där kom det igen, en annan dag! Angelica Maria Persson, skjut inte upp allt. Ta hand om verkligheten när den kommer. Ett snabbt snitt är bättre än ett långdraget snitt

Jag fattar mig inte på vissa männsikor heller. Vad får dom ut av att såra en annan människa? Lycka?

Linda bor fortfarande kvar här, vilket känns hur bra som helt. Vi är två kvinnor i samma situation som behöver all tröst och all kärlek från varndra just nu!  =) Piff och Puff, Bill och Bull, även kallad Kling och Klang

Jag och den kvinnan har verkligen helt sjukt underbart roligt tillsammans. Jag vet inte vad jag skulle göra om ja förlorade Linda. She bråååt the woman aot åf mi.  Vi rockar denna värld i mån av tid och ork. Men just nu är vi lite i en av våra djupa dalar så nu är vi borta ett tag! haha

Igår hade jag o Linda återigen en mysdag med gotta i soffan och härj på en av våra communitys. Jag skulle skriva ett sms igår och använde då min sjukt bra engeslka (?) Linda och ja garvade som två små barn när vi såg hur stavningen vart. Det är ingen som förstår sig på våran humor och det är ju det som gör allt allt bli så roligt. haha

Hoppsan  nu när man pratar om trollen så ringer hon.
Så ja ska avsluta detta inlägg så hörs vi senare.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback