Kan man älska en människa så mycket att man kan hata dom samtidigt?

2009-03-12 @ 14:36:31
Det är just så jag känner. Jag älskar denna person i fråga, men jag hatar personen i fråga med lika mycket eftersom han har sårat mig djupt. Han lämnade ett spår inom mig som är svårt att läka ihop. Alla säger ; Angelica gå vidare....
Jag håller på, men det är tungt. Allt påminns om han. Det spelas en låt på dator, oj nej jag tänker på han. Jag måste byta för att få så lite smärta som möjligt. Det låter löjligt men han knocked my out
.


Jag hatar mig själv för att ja känner som jag gör. Jag vill inte, jag orkar inte och framförallt jag förtjänar det inte.
Men nu är det om det är och det är ju bara att acceptera. För att underlätta så mycket som möjligt ska ja radera saker som gör sig påmind om han. Är nog lika bra. Eller kanske lägga det i en "rör för fan inte mapp". För på nått sätt vill jag ju ha kvar det, för det är ju ändå bra skit! haha
Ja vi få se. Tiden få visa hur långt jag klarar av att gå.

Vad är planen just nu då?
Hmm in i duschen, packa en väska (ja ska på semester).
Och om ja säger så här.... bikinin ska med! Olalala vad säger ni då?
Jag ska nämligen inta radhuset i granloholm denna weekend tillsammans med Linda och hennes hund Rocky.
Bikin ska användas när vi ska basta och när vi ska rulla i snön =) Yeeeeeha
Vi ser denna helg som en "spa-tah-hand-om-själv" helg-
Men fröken ska dock jobba så vi få se hur vi lägger upp planerna =)
Men så skönt ska det bli.
hahahaha lät väl som om att man skulle utrikes. Men vi ska låsats att vi är det.

Jaja
Linda ringer hela tiden och ja blir aldrig klar med bloggandet. 
Ha säkert hållt på i över 30 minuter för att printa in detta.

Så ja tro ja ger upp!
Jag återkommer under min semester på samma blogg, tänkte nämligen inte göra någon större reseblogg utan följ min tripp här istället =)

Hörs senare.
Puss och kram!







It's amazing how you knock me off my feet.
Everytime you come around me I get weak. 
Nobody ever made me feel this way.
You kiss my lips and then you take my breath away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback