Post nubila Phoebus

2009-03-26 @ 08:55:32
Som sagt, efter regn kommer solsken... Show meeeee för fan

06.30
Nelly kommer hem för en lite dag tillsammans med oss.
Agge somnar gott om.

07.00
Kl ringer, Agge kollar och lägger sig och sover en stund till.

07.24
Agge tröttnar på livet och kliver upp.

I soffan sitter Linda och Nelly och myser.
Jag kliver upp för att få lite mystid men får en bajs kommentar av 3 åringen.. hmm
jaja

Jobb igår, gick bra som fan. Hade en rätt bra dag men en sämre dag inom ordvalet.. ja kunde inte få fram rätt ord plus att ja sa mycket konstiga ord.. typ som ; Mensfall, rollar, fippa..(fippa är fika)
jaa you name it. Det vart bara konstigt, så ja va mest tyst.
La även av ett rätt okej kommentar till chefen igår..
Han va på möte och en av kollegorna frågade vart han va. Ja vad säger jag då ; Hmm han är ju chef så han är väl på räkmackemöte... hahah Alla garvade och ja kunde sätta mig ner tillsammans med Ligan i soffan och käka min underbart goda matlåda och samtidigt känna mig en av dom. hahaha

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig.
Hämtade william the king på dagis, och han va ju livlig.. Hmm
Ner på ica och mamma skulle köpa hårfärg... Åhhh herregud tänkte ja, nu måste ja verkligen rycka in.
Så ja hoppas hon färgade det igår så man få se snyggingen sen.

Jaja kl är 08.54 och nu börjar ja bli trött.
Så nu ska jag göra nått här innan det är dax för en raggarsväng.

Såå So Long Suckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback