The winner takes it all!

2009-03-21 @ 13:20:04

Visst är det så mina vänner.
Just idag känner jag mig som en vinnare. Jag vann kampen över det som drog mig mest.
Jag ser the lights igen. Nu finns det inget som stoppar mig. Back on the road again.
la la la la la

Båten är proppad och jag sjukner absolut inte längre.
*för tillfälle*

Igår va det lugnt, satt hemma med Linda och raggade lite lätt på en utav våra underbara communitys.
Där har vi bollen iaf. Det känner ju jag det. haha

Ja, vad händer?
Nyss duschat för att försöka bli människa =)
Lyckades rätt bra tro jag. Känner mig iaf rätt okay.

Ikväll så blir det en lite tillställning på Albäcks skulle ja tro, Kylen är laddad och kläderna är framplockade och Angeeeeelica is on the humör.
Denna tillställning är planerad sen länge tillbaka och nu, äntligen är datumet slagen =)
Så ikväll äre bara till att hålla i hatten känner jag. För ikväll ska jag ha super kul. I´m gonna roooock on Oscar!
Dancing in the dark babe.

Åter rill rubriken.
Förstår egentligen inte hur männsikan (jag) funkar. Ena dagen är livet på topp, andra dagen är livet surt och man vill inget annat än att sparka på den som ligger. Några dagar tillbaka har varit jobbiga. Allt är så fruktansvärt tungt, det känns jobbigt att laga mat och överhuvudtaget kliva upp på morgonen. Allt ha bara varit tragiskt. Men det finns säkert en anleding till det med skulle jag tro.
Folk som läser min blogg (?) måste ju tro att ja är en av världens mest tragiska människa som finns. Så är det inte, det är bara jag som inte kan face the world på rätt sätt. Därför blir det som det blir. Men nu ska jag verkligen verkligen försöka att se allt runt mig med andra ögon.
Det är många männsikor som känner mig, men jag tro inte det är någon av dom som verkligen känner mig. Jag är en egen person när det gäller massa saker. Jag berättar inte mycket egentligen, som ja egentligen borde göra!
Folk kanske tro dom känner mig, men det känns inte som det.
Jag har sagt flera gånger att ja känner mig som två personer, kanske är så med.
Den glada, spralliga och den roliga clownen. Men inom den lille clownen finns en flicka som bär en tung väska. hahahaha
Kanske därför jag är som jag är. Ibland vill jag bara återgå till en att få vara en bäbis.
Hur underbart skulle det inte vara då mina vänner? haha

Njaa nu vill Angelica inte mera
Nu vill hon lägga sig på soffan och äta nått samt ladda inför the night at Sundsvall.

Såja Såja.
Hej påre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback