Tröttsamt nååå fruktansvärt

2009-03-27 @ 16:44:01
Jag är less idag. Va på hur bra humör som helt förut och har varit det hela dag. Men nått hände när jag kom hem =S
Åhh känner mig fruktansvärt förbannad över nått..

Sitter iaf och väntar på mammsi, midda you know. =)
Var ju aldrig till min bror eftersom tiden absolut inte räckte till,. Så idag ska ja till han och give him the gift.. =)
Ja ha såååååån sjukt bra fantasi när det gäller pressenter... Meeeen förmodligen inte.
Jaja hade inte lust igår heller att traska runt och glo på massa saker.

Jag pajade mycket igår kändes det som. Jag va absolut inte stolt över mig själv för fem ören. Men men, ska inte älta i det för det blir bara jobbigare.

Jobbar fm idag. Sjukt mega ap skit helvetes trött imorse när kl ringer *pling pling, mother fucker* halv 6. Åh
Men ja vart pigg rätt fort eftersom fröken gick till kudden redan vid 22.30 tiden. =)

Så ikväll blire absolut lugnt, Jobb imorgon och även sönda skulle ja tro (?)
Så jag ska bara hem sen och lägga mig på soffan och kramas med mig själv........ jätte kul! 

Nää nu ska ja äta lite glass tro jag så jag få lite mer energi och tröst så jag orka engagera mig i kvällen.
William är såklart även hos sin mormor, och jaa, han är överallt där det finns godsaker. =) haha
tårta kaka godis och as god middag. Kan en freda bli bättre.
Men känner jag mig rätt så kommer jag slänga åt han lite saker sen lägga mig på soffan och sova en stund, så få han umgås med sin mormor och morbror. =) Looooovley

Kom även på att det är party i G-Hodden ikväll, så dit lär man väl ta bilen och kolla in ungdomarna =) hahaha
Linda Binda och Agge bagge the coops... =)

Btw, va på ikea igår. E.M.D va oxå där ;) Underbar syn.

Have fun.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback