Daaaaamn

2009-03-24 @ 22:49:32
Tjalllivippan.

Livet leker och jag mår rätt bra, trots omständigheterna runt lilla mig nu. Men men, alltid är det ju nått.
Resan till utlandet är betald så nu är det bara till att infinna sig på planet och möta värmen och den underbara avkoppling jag ska tillbringa mig själv. Fast det är ju trots allt 8 veckor precis från idag. =) Men den tiden går fort, och mycket kommer hända innan dess.

Varje dag är en kamp, en kamp om att verkligen försöka inse hur en männsika kan "förstöra" en annan människa med bara några ord. Orden kommer och går genom mitt huvud flera gånger om dagen och jag försöker verkligen att inse att det X sa var verkligen patetiskt.
Men men, mitt hjärta kommer gå i tusen bitar ungefär tusen gånger till. Så bara att se detta som en lärorik lärdom. Att kunna ta med sig lite av allt detta tills nästa gång.

Nej nej nu ska jag sluta vara så djup ang mina känslor och allt annat. Jag ska skriva om mycket roligare saker.

Typ som idag. Linda åkte på jobbet vid strax före sju imorse. Jag låg kvar och drog mig till strax före 10. Sååååå mysigt.
H lämnade mig vid 13-tiden så då vart jag ensam.
Har tvättat, städat och lagat mat. Ja, som en helt vanlig dag annars. Men idag vare nått speciellt. =)

Lagade mat till sambon när hon kom hem. Lövbiff, klyftpotatis, tzatsiki, bea sås, lök och ett glas of husets egna vin (jordgubbs saft) hahaha
Myste hårt under middagen och bara va. Så mysigt.

Fick för oss att vi skulle åka o handla... Hmm min plånka är snortom och det är hennes med. :S En dag kvar till lön!!!!!
Men vi samlade ihop lite flaskor här hemma...
Ner på affären och pantade. Fick ihop hela 54 kr i pant. Rätt bra med tanke på att ja inte dricker dricka egentligen.. :S men Linda är beroende av cola så där tackar ja henne.
Efter pantningen va det ju dax att handla det viktigaste (?)
Hmm Linda går med sin lapp på 25 kr medans ja går med min lapp på 29.
Ja plockar bröd för typ 15 kr medans Linda suktar hårt efter en cola. jajajaja sa ja, varsågod.
Hon sprang som ett barn och tog en. hahaha ja höll på dö av garv rent ut sagt. Dom på affären måste ju ha trott att jag var sjuk i huvudet. Jag gick där med mitt bröd och tänkte verkligen på att vi skulle ha det viktigaste... Nää vad kommer hon med, fetaost!!!! hallå, va fan ska vi med det till?? Hmm jaja
Så det vart alltså. Bröd cola fetaost och en gurka. dom tre sista va verkligen viktiga Linda. Jag som ville ha en mjölk men det fick ja vänta med.
Fick även 4.5 kr tillbaka och det kändes ju bra. hahahaha
Nä  nu skulle ha varit med oss på the store.. Linda la såna sjuka och groteska kommentarer så ja vek mig av skratt och folk bara tittade.Men shit the same... låt dom glo. Han i kassan fattade direkt hur vi levde. haha han flinade så sött när vi väl kom fram efter 7 milslånga kön.. =)

Nej nu sitter jag här och inväntar big brother från 04 (?).. det har blivit som en drog tro jag. Jag kan inte sova om jag inte få se Danne, Micke, Linda, Larssa och dom andra. Helt sjuk. Känns som man blir en av dom när man kollar på det. Man lever sig in. Eller äre bara jag som gö det?? haha hmm

Jobb imorgon 7-15.30. Guuuud vad ja saknar mitt jobb och mina helt underbara arbetskollegor. Ojojojoj
My family
Jag blir så glad när jag kommer in i entrén och vet att jag ska få tillbringa en dag på strååååken =)
Ja, man är ju inte frisk känns det som.

Njaa Linda ligger och pillar med sina fötter i min mage så ja vet inte riktigt vad hon vill... Kanske skeda, som den gammla goda tiden.. mohaha
Men jag tro hon drömmer för hon har ju naturligtvis dolmat av!!!

Ojoj nu måste jag lägga till mig för att se BB =)

Grattis min älskade syster på bööörtaj dagen. 19 år, tiden går fort. Men för mig är hon alltid en bäääbis =)
På torda fyller min vilda lillebror 18 år även :S Åhh där ha tiden verkligen gått fort. =)
 
Smell you later.
Puss
Nattinattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback