Woooork

2009-03-02 @ 16:51:26
Yes to night is my ass at Länssjukhuset åter igen.
Känns rätt okej med tanke på hur situationen ser ut just nu här ang nedskärningen, varslingarna och allt. Så nu tar man allt man får känns det som!

Låg i soffan förut och funderade på om jag ska åter ta mitt pluggande. Och jag tro jag kommer göra det, tänkte ringa imorgon och kolla lite. Jagvill ha sportlov och påsklov!!!! haha

Annars är livet rätt okej, upp o ner som det alltid är. Men ja mår mycket bättre, iaf just idag! Så ja lever på den känslan jag ha nu iaf. I face you boy
Nä jag vet egentligen inte vad som händert i mitt liv just nu. Det enda jag vet är att min "sambo" snart kommer hem och jag tro hon blir lacknack om the food inte står på bordet.. haha back in the shit!!!!

Igår gjordes det mest inte så mycket, tog det lugnt och käkade super god mat och kollade på barbie.
Skulle sedan se på Beck, men fastnade dock på en av våra underbara community. Och där hände det grejor, ojoj i min låda vad jag o Linda garvade. Jag fick en sån där jobbig attack att jag nästan kissade på mig...helt seriöst! Plus att ja inte fick luft, så lite tungt va det men kul hade vi! haha

Hade även planerat en chipskväll ikväll men då vart ju jag tvungen att tiillbringa min natt på jobbet. Så den få vi återta en annan kväll =)

Nä jag ha inte så mycket mer att förgylla erat liv med just nu. Korten som ja ha sagt att ja ska lägga upp kommer. Ja fick inte till det igår med telefon och sladden, och ja va på nått sätt inte på humör heller att börja krångla så ja fick ett mindre utbrott...

Nu kallar spisen och duschen. 

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: äckelungen

i miss you sunshine!!

2009-03-03 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback