Heja Heja, friskt humör!!!

2009-05-08 @ 11:40:20
hejsan hejsan aggelica.blogg.se lovers. =)

Vart ska jag börja ? Hmm
Jag måste blogga oftare annrs blir det så långt. Men det är väl lite roligare att läsa långa än korta!? =) Tycker jag iaf.

Jamen då kör vi.
Livet leker med en för fullt. Jag lägger ner allt för mycket engergi just nu känner jag och jag inte får inget ttillbaka.
Tungt läge bruden.

Jaja i onsdags fick jag och Linda för oss att förgylla/gratta Dragons till guldet (?) Hmm ja men vi gjorde det, på eget håll.. Dom va tämligen på stats och vi va på dallan. Men trevligt va det, ojojoj
Vi sjung....... och det säger väl allt om hur trevligt vi hade det.
Angelica som inte ens vågar gå på toa ensam kliver upp på en scen tillsammans med Blåndii och Lill Elin... jaaa men grattis. Fullsatt va det och alla blickar mot oss.
Haha

Fick lite extra blickar av en riktigt söt människa. Berättar för Linda och hon slänger ur sig;  Agge, det är ju Emil i Lönneberga, fast tio år senare! .....och där sprack det kändes det som.

Ja så där sprack ju han. Jag letade vidare och få syn på nästa offer.. Hopp berättar för Linda, hon glider fram och jag har panik!
Efter en stund går jag fram och....skulle hejja... men så vart inte läget, för det jag hör när ja kommer fram gjorde så ja genast drog mot bort... hahaha
Jag citerar han : Vart bor du, (linda säger, ja här i stan)..... Schysst, ja sover hos dig ja. (linda;nej nej för fan det ska du inte)..han hoppar runt henne som om det vore en lek detta. och säger, jodu, det ska ja visste......
i panikens hetta springer vi därifrån! Ohhh haha

Ja jag vet inte vad ja mer ska skriva. Ja är som lite trött. Har varit as trött den sista tiden, jag fatatr inte. Jag som bruka kliva upp tidigt på morgonen och hålla igång hela dagen... Nu kliver man upp halv 10, 10 och är gris trött och vill bara ligga kvar!
Ursh, detta är illa!

Justja, här sitter jag och dagdrömmer och ser att kl är 40 minuter sen i mitt schema...
Åhh va trött jag blir på mig själv.
Jaja ha det bra.
Puss O Heja

Kommentarer

Postat av: Slemma

jag var faktiskt också med på förfesten :( bara linda linda linda linda jämt i dina blogginlägg :( buhuhuhuhu! gnäller och är svartis

2009-05-08 @ 23:41:56

Postat av: svennebanan

tjenare darling! men hallå du lever livet fel.sluta va sån tönt o sluta tänka så mycket o bara va istället,,så jag lärde mig o steka;) haha.. visst har vi alla våra dagar men life is a bitch and then u die:P så lika bra o köra på ba,,så nu har jag varit här inne oxå,,trodde det bjöds på bärs här men ack så fel jag hade.

jag tänker iaf på dig o ditt bästa iaf,,tro inget annat så hit med 5 HÖGA nu så kör vi sommaren är snart här. hej hopp talltopp

2009-05-11 @ 16:54:53

Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

Ska vi börja på varandras bloglovin?

säg till när du har lagt till mej så lägger jag till dej!



http://www.bloglovin.com/blogg/239214/c-a-t-t-i-s-----g-u-s-t-a-f-s-s-o-n-fo

2009-05-11 @ 17:09:30
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback